Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
From Dusk Till Dawn :W
Sincity :W

we kunnen het Tinus niet kwalijk nemen....hij is nog jong :P

Daar noem je 2 ontzettend sterke titels idd :) Machete lijkt me ook gewoon simpelweg helemaal geweldig.

Planet Terror zelfde verhaal, je moet er van houden. (die vond ik btw ''iets minder'')

Daar noem je 2 ontzettend sterke titels idd :) Machete lijkt me ook gewoon simpelweg helemaal geweldig.

Planet Terror zelfde verhaal, je moet er van houden. (die vond ik btw ''iets minder'')

Heb ze ook allemaal gezien, machete doet echt nog een dikke schep bovenop planet terror. Machete is echt één en al raggen en bullshit. :P Je moet er van houden, ik vond m geweldig :#.

Last edited:
Bad santa, don't be a menace, goldmember, ali g....

Zin in wat anders? Natural born killers

Ik heb dit weekend weer wat ouwe filmpjes gekeken :P leuk!

Mag jij best vinden, is toch een mening.

En het is niet zo zeer nep, maar gewoon totaal onrealistisch.
Het mag uiteraard een beetje overdreven zijn, maar een aktie film moet nog wel een beetje realistisch zijn.

Zo waren er ook een aantal details in die film wat gewoon niet klopte.

Zo staat hij op het einde met een machete van 5 meter, en 2 sec later heeft hij ineens twee kleintjes in ze handen.
Zelfde scene pakt Steven Seagal een katana, en twee sec later heeft hij er ook ineens twee.

Vraag me dan af waar hij dat vandaan haalt, uit ze rectum?

Fakkin'ell, ik voel me gewoon genoodzaakt te happen.

Staat er ergens in de omschrijving: "Gebaseerd op een waargebeurd verhaal." ?
Zoiets heet 'artistieke vrijheid' - doen whatever de regisseur tof vindt/lijkt.
Maar 't lijkt me toch nogal duidelijk dat het in deze film niet de bedoeling is geloofwaardig te zijn?

Dat 't je stijl, smaak of wat dan ook niet is, is inderdaad gewoon heel persoonlijk; daar zeg ik ook niets over.

Ik ga 'm zo kijken trouwens.

Nee dat snap ik natuurlijk wel.

Maar ik vind, zelfs in zo film, dat het toch wel een beetje naar de geloofwaardige kant moet gaan.

Hij kan met die motor ook een Travis Pastrana sprongetje maken, maar in de film kan die nog over een flat springen. :P

IIG, plezier met kijken, als je er van houd kan hij nog best leuk zijn.

Zo staat hij op het einde met een machete van 5 meter, en 2 sec later heeft hij ineens twee kleintjes in ze handen.
Zelfde scene pakt Steven Seagal een katana, en twee sec later heeft hij er ook ineens twee.

:D

Mag jij best vinden, is toch een mening.

En het is niet zo zeer nep, maar gewoon totaal onrealistisch.
Het mag uiteraard een beetje overdreven zijn, maar een aktie film moet nog wel een beetje realistisch zijn.

Zo waren er ook een aantal details in die film wat gewoon niet klopte.

Dát is nou kenmerkend aan Rodriguez.
Grindhouse stijl noemen ze dat.
Is de oude mercedes niet opgevallen van die baas , 2 tellen later heeft ie een nieuwe S.
Dat je niet ervan houdt is prima , maar je moet niet iets gaan bekritiseren terwijl dat juist de opzet is.

Dat is smaak en feiten gaan mixxen

Dát is nou kenmerkend aan Rodriguez.
Grindhouse stijl noemen ze dat.
Is de oude mercedes niet opgevallen van die baas , 2 tellen later heeft ie een nieuwe S.
Dat je niet ervan houdt is prima , maar je moet niet iets gaan bekritiseren terwijl dat juist de opzet is.

Dat is smaak en feiten gaan mixxen

Ja wtf, ik dacht al dat k gek was :D

Tarantino stond ook nog in de frontlinie van de blanken op het moment dat de 'spics' binnenvielen.
Zo waren er nog wel meer typische grindhouse'foutjes'.
(Tinus, denk je nou echt dat er tegenwoordig, met zoveel ervaring, budget etc, nog zulke foutjes doorheen komen? :L).

Ik heb me prima vermaakt iig! :)
(Gisteren weer The Shooter gezien, vrijwel zelfde plot. :P)

Mij lijkt die ook helemaal geweldig.
Heeft iemand al een goede versie gedown. ?
Anders gewoon naar de bios.

Goed, i rest my case.

Of je snapt mijn punt (mening), of niet.

Tarantino stond ook nog in de frontlinie van de blanken op het moment dat de 'spics' binnenvielen.
Zo waren er nog wel meer typische grindhouse'foutjes'.
(Tinus, denk je nou echt dat er tegenwoordig, met zoveel ervaring, budget etc, nog zulke foutjes doorheen komen? :L).

Ik heb me prima vermaakt iig! :)
(Gisteren weer The Shooter gezien, vrijwel zelfde plot. :P)

Nee dat bedoel ik ook helemaal niet.
Maar ik ga hier verder niet meer op in, lees bovenstaande quote maar.

Blij dat jij het doet...

Ja, jij wel.

Hielenlikker. +pippi+

- GoodFellas
- Collateral
- Der Untergang
- City of God
- The Sixth Sense
- Fight Club
- Scarface
- I Robot
- 28 Days Later
- American History X
- The Shawshank Redemption
- Lord of War

Net voor 7 euro weten te halen! :W

ik ben ook een groot fan van de grindhouse producties maar vond machete ook niet geweldig. Het is zeker geen slechte film maar ik had er meer van verwacht.
Dan kan er wel gezegd worden; ja dat hoort bij zo'n film en is grindhouse stijl maar dan nog vind ik het binnen dat kader geen topper..

Dat was het punt niet.
Ik vond 't ook geen super film, maar met een pilsje op de bank een beetje ouwehoeren en lachen is 't prima.

Verder ga ik niet meer happen. +pippi+

- GoodFellas
- Collateral
- Der Untergang
- City of God
- The Sixth Sense
- Fight Club
- Scarface
- I Robot
- 28 Days Later
- American History X
- The Shawshank Redemption