This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Ik ga nu The Graves kijken, nog niks over gehoord en kan ook niet meer herinneren wanneer en waarom ik hem heb gedownload

Edit:

Wat een saaie film Anderhalf uur van m'n leven verspild.... 1 vd hoofdrolspeelsters heeft wel erg goeie tetten, dat dan weer wel..

Maak kennis met Megan Graves, echte naam Clare Grant

Last edited:
Ik geloof zelfs dat ik daar de titel van de film had gevonden en daarom had gedownload Nog zo'n waardeloze film: Bitch Slap, maar door het hoge tietgehalte toch maar af gekeken haha

:? na 5 minuten een film verlaten? Ik ga me er toch aan wagen. Lijkt me best een prima filmpje. En Adrien Brody is nou niet bepaald een "B Acteur". 6.3 op imdb. het zal me benieuwen.

Hotel Rwanda gezien. Niet helemaal mijn genre film.

dat kan ik wel begrijpen....maar is wel een hele 'goeie' hoor!
Goeie in de zin van een aangrijpend beeld van de genocide toen in Rwanda.
Ik heb boek van die Dallaire gelezen...aangrijpend.. de onmacht vooral.

Net The Machinist gekeken, toppertje! :W
Ongelofelijk dat die gast 28 kilo heeft moeten afvallen zeg.

Net met vriendinnetje deze film gekeken:

Ze wilde m erg graag zien. Had er weinig van verwacht maar moet zeggen dat hij toch wel vermakelijk was.

En een paar maanden later waren de shoots van Batman Begins, waar ie dus weer redelijk 'buff' voor moest zijn...

Ach, als jij overal een mannetje voor heb valt het wel mee. Hij krijgt ws van iemand een voedingschema en ws. heeft hij ook nog een eigen chef kok die het maakt. Hij hoeft het alleen naar binnen te schuiven, verder hoeft hij natuurlijk niet bijster veel te werken dus kan hij mooi door een personal fitnesscoach worden aangepakt

Daarom zijn al die Hollywood bitches zo slank, iedereen heeft een eigen coach en tijd te veel

22 bullets / L'immortal was wel te doen .. Niet super maar toch. Wel een goeie acteur (van Leon)

Verhaal was idd redelijk simpel en voorspelbaar.
Maar die fransen maken er altijd wel iets met karakter en vlotte actie van.
imo beter te pruimen dan iets Amerikaans.

Nou, vergis je niet. Na de opnames van The Machinist is die meerdere keren in aanraking gekomen met artsen etc. Hij heeft het nog een keer gedaan voor Rescue Dawn waar die in het begin ook nog een stuk zwaarder was. En binnenkort is die weer een aardig scharminkel voor 'The Fighter', dus toewijding kan je hem niet ontzeggen. Ik vind het iig een erg goede, toegewijde acteur.

http://www.imdb.com/media/rm3605759488/tt0964517

Status
Not open for further replies.