Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
(500) days of Summer

Meeeehh... Kon mij niet boeien... :+

Op de planning: Milk. Geloof dat ik er hier eens wat goeds over heb gelezen (Erik??), dus ben benieuwd.

Last edited:
(500) days of Summer

Meeeehh... Kon mij niet boeien... :+

Op de planning: Milk. Geloof dat ik er hier eens wat goeds over heb gelezen (Erik??), dus ben benieuwd.

Hoofdrol wordt bijzonder overtuigend neergezet door Sean Penn!
Onderwerp moet je wel een beetje liggen, al met al zeker een aanrader.

Knight and day, kijkt wel lekker weg maar vond hem niet echt geweldig. Echt een film die je naar 2 jaar ofzo misschien weer eens kijkt en dan nooit meer.

van de week was Ocean`s Eleven....
dus gisteren even Ocean`s Thirteen weer eens gekeken...Blijven leuk!

eddie_jemison24.jpg

Inception is echt gaaf! :W Liepen een paar mensen de zaal uit met de tekst; wat een kutfilm! Die snapten 'm dus niet denk ik :P

Inception is echt gaaf! :W Liepen een paar mensen de zaal uit met de tekst; wat een kutfilm! Die snapten 'm dus niet denk ik :P

dat hadden wij ook!
voor ons zat een stel..."wat een kutfilm" :D
wtf? te lastig dan ofzo?

Harry Brown.
The Big I Am.

Van die echt Engelse accenten, beetje misdaad achtig..

Maar ik vond het echt top filmpies.

Niet echt nieuw, maar ook niet al te oud.

Vnv dan eindelijk maar eens naar Inception, heb er zin in :D

Ik heb hem gezien, ik vind het echt een supervette film.. Weinig films waarin er zoveel verhaallijnen zo heerlijk door elkaar lopen, mooi bedacht

Over het Saito in Limbo verhaal ben ik ook nog niet echt uit. Dom zat daar in Limbo en ging op zoek naar Saito, maar toch spoelt hij daarna weer aan. Het gebouw waar hij in zat met Mal stortte in, dus daardoor zou hij in principe sterven, wellicht dat hij dan weer terug komt in Limbo opnieuw? Maar waarom zou hij er dan in blijven? Want als hij zou sterven als dat gebouw instort zou hij de 'shock' hebben die dat meisje ook op dat moment had, dus zou hij gewoon terug moeten komen..

Daarnaast zit er nog iets (imo) veel gekkers in die film. Wie of wat was die vader? Eerst speelt die ene gast die oom van hem. Daarna is ineens die vader van hem er. Hoe kan het dat die vader andere dingen zegt dan wat hij eerder verteld? Is het gewoon een herinnering en heeft hij toen niet alles gezegd en had hij meer gehoord dan het woord 'teleurstelling' (of wat het was?)? Ik had me al bedacht dat het die gast was die de oom 'speelde' in die wereld.. Maar eerder in de film zie je dat hij wel 'transformeert' dus hij kan niet buiten die kamer hebben gestaan en die vader tegelijk hebben gespeeld.

Het blijft wel een beetje irritant dat er nu allerlei van die dingen zijn waar je naar gaat gissen, terwijl je niet weet of het nou bewussies zijn of gewoon 'fouten' in de film

dat hadden wij ook!
voor ons zat een stel..."wat een kutfilm" :D
wtf? te lastig dan ofzo?

Ik vond t ook een minder goede film , niet omdat ik t niet snap.
Maar omdat het gewoon nergens meer over gaat.
De opzet leek mij heel interessant en zo begon het ook.

Maar komop , multiple dream layers

De plaaggeest! :W

Vet die dvdbox! Waar kun je die halen? :P

edit:/ Never mind, al gevonden :+ €17,- maar bij Bol.com! Besteld :#

Inception: Geniale film die ik zeker nog een (paar) keer moet kijken. :) Je kunt je er zo gigantisch veel bij bedenken, niet normaal.

doctor_parnassus_1.jpg

The Imaginarium of Doctor Parnassus

Best apart. Zeker met de vrienden van Ledger.actie.
Dieper zit er een mooi verhaal over profeet/duivel in.
En! de vage chick met poppenhoofd.

Status
Not open for further replies.
Back