Thomass euner 11 August 2010 #401 Net een goede cam versie gezien van inception. Super film en echt een aanrader als je wat wilt nadenken
Net een goede cam versie gezien van inception. Super film en echt een aanrader als je wat wilt nadenken
j0enne Well-Known Member 14 August 2010 #403 Net Friday the 13th gekeken, die uit 1980. Daar is dan echt totaal geen bal aan vergeleken met al die horrorfilms van nu.. En vanmiddag even American Pie Presents: The Book Of Love gekeken, moest toch wel weer lachen!
Net Friday the 13th gekeken, die uit 1980. Daar is dan echt totaal geen bal aan vergeleken met al die horrorfilms van nu.. En vanmiddag even American Pie Presents: The Book Of Love gekeken, moest toch wel weer lachen!
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 14 August 2010 #404 Salt was wel vermakelijk Sowieso met Angelina Jolie natuurlijk:W
R rdbwww Well-Known Member 15 August 2010 #405 Gister The Assassination of Jesse James gekeken, voor mij onbekend ondanks dat Brad Pitt erin speelt...langdradig maar wel een mooi verhaal!
Gister The Assassination of Jesse James gekeken, voor mij onbekend ondanks dat Brad Pitt erin speelt...langdradig maar wel een mooi verhaal!
Laurens. Do the Dahmer! 15 August 2010 #406 j0enne said: Net Friday the 13th gekeken, die uit 1980. Daar is dan echt totaal geen bal aan vergeleken met al die horrorfilms van nu.. En vanmiddag even American Pie Presents: The Book Of Love gekeken, moest toch wel weer lachen! Click to expand... das anders wel een dikke cult klassieker..
j0enne said: Net Friday the 13th gekeken, die uit 1980. Daar is dan echt totaal geen bal aan vergeleken met al die horrorfilms van nu.. En vanmiddag even American Pie Presents: The Book Of Love gekeken, moest toch wel weer lachen! Click to expand... das anders wel een dikke cult klassieker..
aad speed 7t sonic 15 August 2010 #407 binnenkort eens naar salt. De trailer is vet, of de hele dat ook is gaan we zien.
SiRoj CBR600 FSport 15 August 2010 #409 Killers heb ik al weggegooid, rating op IMDB liet niet te wensen over :+
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 16 August 2010 #410 laatst "The men who stare at goats" gekeken....... op gegeven moment maar uit gezet, wat een boutfilm zeg.....
laatst "The men who stare at goats" gekeken....... op gegeven moment maar uit gezet, wat een boutfilm zeg.....
Björn` Yes, mother? 16 August 2010 #411 Ik moet zeggen dat ik 'm ook niet helemaal waardeerde, maar niet zo erg dat ik 'm afzette. Straks Public Enemies weer eens kijken.
Ik moet zeggen dat ik 'm ook niet helemaal waardeerde, maar niet zo erg dat ik 'm afzette. Straks Public Enemies weer eens kijken.
Fox_gek Pilsje erbij? 17 August 2010 #412 Dirk. said: Mooi verjaardagscadeau gekregen. 8) Click to expand... Fucking briljant
[5th] Douwe Lets Hiv... 17 August 2010 #417 Lijkt mij iig wel vet, gewoon zitten biertje er bij en kijken.
j0enne Well-Known Member 17 August 2010 #420 Ja die is echt lachwekkend slecht! Ik ga dalijk is The Bank Job of Reservoir Dogs kijken!