Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Imo wel bioscoop (lees 10,- euro uitgeven) waardig.
........want klik, dubbel klik en uitpakken gaat makkelijker

het napraten he!

Ben er vandaag geweest, vond het een ERG vette film! Goed verhaal, sterke acteurs, special effects waar je u tegen zegt, en een geniaal einde..

al met al.. zeker de moeite waard!

Grappig dat iedereen dan mee zit te tellen.....schok, uit de vierde....derde, tweede, eerste droom...

Dit is ook zo`n film waar je geen tweede deel van moet maken!

Heerlijke film, lekker veel over napraten/-denken. :#

Hier laten ze 't iig een soort van 'open' itt Shutter Island, maar het lijkt mij niet. Hij droeg in z'n dromen geen ring, irl wel. En hij geef toe dat 'ie in z'n dromen Mal nooit te kunnen voorstellen hoe ze écht was, hij kon nu z'n kids gezichten wél zien (je hebt zelf toch ook in je dromen dat je gezichten niet kan zien?).

Ik snapte alleen 't stukje even niet, dat 'ie opnieuw aanspoelt nadat hij neergestoken word door Mal in Limbo en daar die Saito oppikt. Ik snap dat die Saito al een stuk ouder is, hij stierf al een level eerder, maar blijft Cobb nou op 't zelfde level?

Ik vroeg mij hetzelfde af. Cobb kan geen level verder gaan dan Saito toch? Daar moet je toch weer apparatuur voor bij je hebben? En als je streft in 1 van de eerdere levels werkt het volgende level toch ook niet meer?

the last airbender gezien, wat een teleur stelling :'(

maar ik kijk elke film ooit gemaakt dus moeten er ook weleens slechte tussen ziten

vond het wel egt zonde wat de anima serie is wel kick

maar ik kijk elke film ooit gemaakt dus moeten er ook weleens slechte tussen ziten

Dat meen je niet :'( ? Heb best wel naar deze film uitgekeken.
Jammer, wat een gemiste kans.

zelfde al dragonball evolution ze verneuken gewoon de anime

Ik heb gisteren The Fourth Kind gekeken.

Vond 'm erg vet! Vooral omdat het op waargebeurde dingen berust.

Zeker een aanrader.

zelfde al dragonball evolution ze verneuken gewoon de anime
ja moest ook al gelijk aan dbe denken

ben nog altijd blij dat transformers er zo goed uitgekomen is :W

ben wel naar the sorcerer's apprentice geweest, vond het opzich wel een kicke film

Ik heb 2 slechte films gezien;

Repo Men, niet doen, opzich wel geinig en een beetje een twist erin, maar toch ondermaats, denk door het nadrukkelijke bloed enzo.

Undisputed 3, slechte film, maar wel leuk knokken.

Status
Not open for further replies.
Back