Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Vannochtend avatar eindelijk gekeken, viel me niks tegen eigenlijk.

maar iemand meer info over dit?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=vpzUCA5i6zY"]YouTube- 'Super 8' Trailer[/ame]

lijkt een beetje cloverfield achtig

Even tegengas tegen Lucien:

Je kan ook zeggen dat ze wel uit de droom zijn gestapt, Saito en Leo zitten tegenover elkaar en de intentie wordt gewekt dat ze het pistool wat Saito oppakt gaan gebruiken. Eerder in de film zijn Leo en zn vrouw uit de Limbo state gekomen door een zelfmoord (met die trein). Dus dan pleit het er wel voor dat ze er nu ook door zelfmoord uitkomen.

Ja maar zijn vrouw denkt dat ze daarna nog steeds in dromenland ronddwaalt en pleegt nog een keer zelfmoord en wordt misschien wel weer in een hoger niveau of in de werkelijkheid wakker. Dus het is niet meteen aannemelijk dat het zelfmoord plegen ook daadwerkelijk voor 'wakker worden in de werkelijkheid' zorgt, zeker niet als je de andere aanwijzingen in de film, die er toch in overvloed zijn denk ik, bekijkt.

Overigens, het tolletje van Cobb is ooit van zijn vrouw geweest en hij zegt zelf dat zo`n ding puur persoonlijk moet zijn om als reality checker te kunnen fungeren. Niemand mag weten waaraan je kunt zien hoe dat ding echt werkt. Als dat ding van zijn vrouw is geweest is dat ding wellicht onbruikbaar in de verklaring van de film.

Zondag naar The A-team geweest, omdat een maat van me Inception te moeilijk vond ;(

Wat een baggerfilm zeg :'(

Echt een gevalletje huilen met de pet op :L

Slecht verhaal, slechte acteurs en nog slechtere onmogelijke actie scènes.. Maargoed het kijkt wel makkelijk weg met een biertje.. Je kunt gerust 10 mins op de WC gaan zitten schijten, en dan snap je het verhaal nog :D

't Begin gaat alleen (te) bizar snel..

Hele film gaat razendsnel. Je hebt amper tijd om adem te halen. Verder wel vermakelijk. Ik vond vooral Murdock erg tegenvallen. Ik zat pas de serie te kijken en toen moest ik wel om hem lachen, maar in de film echt niet.

Vond deze wel leuk om te lezen.
Past in Luciens straatje.
http://insidemovies.moviefone.com/2010/07/19/inception-ending-theories/

Of course, this is the beauty of 'Inception': There's no definitive answer for anything, meaning that each person will have to decide for themselves what the truth is. Like the characters themselves, then, the only way to figure out 'Inception' is to take a journey into your own mind to find your own answers -- a journey that may, in the end, be Nolan's greatest achievement.

punt.
Maar wat een film zeg :W

Die Tom Berenger zag er ook vertieft uit zeg!

Sgt.+Barnes+(Platoon).jpg

Status
Not open for further replies.
Back