This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Net 'Fame' gezien, wel leuke film, beetje te dramatisch imo, maar vermakelijk om te kijken als je niet kunt slapen. Ik moet dan ook zeggen, ik hou wel van muziekfilms

Geweldig! Spanning wordt heerlijk opgebouwd, en je wordt constant het verkeerde pad op geleid, bizarre scenes en een geweldig plot. Ook DiCaprio zet weer een fantastische rol neer, maar ook credits naar Ruffalo en Kingsley.

Vandaag trouwens die Blu-ray van This Is It aangeschaft, een must-have.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=NfR7TTeMSDQ"]YouTube- Watch Michael Jackson's This Is It "Human Nature" Clip[/ame]

Mooiste stuk van de film .

Beetje overdreven om die in Blueray te kopen imo omdat het grootste deel vd 'film' met een simpele handcam zijn geschoten.

Shutter Island.

Heerlijke film. Het ziet er erg goed uit en is bij vlagen lekker spannend. Verhaal is volgens mij wel een boekverfilming en dat merk je meestal wel (soms een beetje clichematig).

Eindverklaring was voor mij ietwat teleurstellend (herkenbaar; al vaak gedaan en je zag zoiets eigenlijk al vanaf minuut 1 aankomen), hoewel de laatste scene gelukkig nog het grotendeel van de schade repareerde.
Is Leonardo nou gek of is die genezen? Want hoewel je zou denken dat hij vrijwillig voor een hersenuitschakeling kiest in de vuurtoren, is die lobotomie (of hoe het ook heet) wel een van de dingen die Leo zich in het verhaal voorstelde (dus dat lijkt me ook verzonnen, hoewel je Ben Kingsley zoiets ziet zeggen van 'put him down').
Uiterst goede film, vreselijk vette muziek ook.

Zie pagina terug, hebben we het al over gehad ja. Erg sterk vond ik die scene.

Status
Not open for further replies.