Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
bookofeliart1.jpg

Gisteraaf "The book of Eli" gezien in de cinema hier in Berlijn (geloof dat ie in NL 04 maart uitkomt). Ik vind het zelf echt een goed toffe film. Na "City of Men" en "The Road" weer eens een ander post-apocalyptisch verhaal. Cinematografisch echt niet verkeerd. Goed gebruik van emotion-enhancing music. Het verhaal is wel een klein beetje shallow, maar ze geven het door een nucleaire oorlog verwoeste land en de twee generaties latere bevolking zeer goed weer met usage van de grauwe kleur door de gehele film.

Alleen een beetje jammer van de Beats by Dr. Dre earplugs en de Apple Ipod, we zien wel weer wie er hier een sticky finger in de jar heeft gehad bij de financiering van de productie. Je wordt sowieso helemaal doodgegooid tegenwoordig met die Beats meuq.

Vond m niet zo geweldig. Kijkt leuk weg maar thats it, heb m in belgië gezien.
al dat gezeik om die bijbel.. beetje dom verhaal vind ik

De film is uit 2009, dat is niet zo lang geleden ( was uitgebracht op 9-9-09, dus kan ook niet 9 maanden geleden zijn )

Maar kan AI ook werkelijk worden gecreeërd? Volgens mij niet, er is nog te weinig bekend van het brein om dit dan ook te 'kopiëren'.

Je hebt compleet gelijk, het was Oktober. Tijd gaat een beetje snel hier... O-)
Ik geloof dat er op een heel oppervlakkig niveau al AI is, denk aan die kleine samenwerkende robotjes die voetbal spelen (Japan).. Natuurlijk niets vergeleken met het neurologisch systeem van de mens maar als je kijkt naar de betekenis van het woord "Artificial Intelligence" kijkt, valt het er enigszins binnen. Maakt niet uit dat die animatiefilm echt compleet crap was :+

ea293f1.jpg

:D:D:D:D:D:D:D

En dan niet omdat hij zo grappig was. Zeker 1 vd slechtste films die k ooit gezien heb:D

Aftiteling was het leukst, met bloopers :X

haha gangsterboys net ook gezien in de bioscoop

opzich wel grappige film om met vriendengroep te kijken op zondag , maar het verhaal is zo flauw

Net als die brabantse cokedealer :winner:

zijn idd allemaal films waar ik niet heen zou gaan :P

ik heb eindelijk inglorious bastards gezien.. wel goeie film, wist helemaal niet dat de 2e wereldoorlog zo was gegaan :o

shutter island en ehhh die nieuwe oorlogsfilm heb ik beide in de cue staan.. zeker ff kijken deze week

Shutter Island was wel erg cool. Mooi ook hoe de spanning in die film verwerkt was. Zeker de moeite van het kijken waard!!

gangsterboys,
die turk was er gister in bios kuip, allemaal mocro/turkventjes en chimeids die met hem op de foto wou8P

typisch roffa:+

Gister The Book Of Eli gekeken.. Maar vind het een goede film.. Ik heb hem in een superralle telesync versie gekeken, maar dat gaf de film een extra dimensie vond ik 8P
8/10!

Gister The Book Of Eli gekeken.. Maar vind het een goede film.. Ik heb hem in een superralle telesync versie gekeken, maar dat gaf de film een extra dimensie vond ik 8P
8/10!

Weet niet of de kleur van het beeld je opviel bij de TS, maar de officiële versie is ook een beetje fel/wit, iets wat ik er juist tof aan vind.

ik had het er toevallig gister met iemand over.. Naarmate ze meer richting het oosten kwamen was de kwaliteit ook beter en zat er meer kleur in.. Eigenlijk zou ik het best bij de film vinden passen als het was gefilmd met een low budget kutcamera en het geluid ook slecht was.. Ergens is het ook raar dat er zogenaamd geen techniek meer te vinden is, maar het wel in HD is gefilmd :+

Status
Not open for further replies.
Back