Tiffie
Fred Motoren
je moet alleen de remplaat tegenhouder die op je pootje zit iets breder maken, de rest moet je uitlijnen met busjes. gaat allemaal prima
spreek je er op msn wel ff over aan! thnxx
je moet alleen de remplaat tegenhouder die op je pootje zit iets breder maken, de rest moet je uitlijnen met busjes. gaat allemaal prima
Om nog even terug te komen op de grote radiateurs op de sprintframe's.
Zou je niet gewoon een kleinere radiateur kunnen monteren, want hij hangt zowiezo vol in de wind, en ik denk dat je met een zip radiateurtje, of met een nsr radiateurtje in de open wind je spul echt wel goed op tempratuur kunt houden.
Ik rij namelijk zelf met een Zip radiateur onder mijn scooter en daar zit nog een stuk onderkuip voor, en dan stijgt de tempratuur maximaal 2-5 graden.
Ik ben het met bas eens. Er zijn al wat sprint frames die met een NSR radiateur bijvoorbeeld rond rijden, en ook nog constante tijden.
Ontluchten is erg belangrijk en pomp richting. Doe je dat goed ben je al een heel eind en bied een big-ass radiateur steeds minder toegevoegde waarde.
Kees said:"het klinkt een beetje als een schaap die zijn kudde achterna loopt."
op de sprinter zelf heb je niet echt veel koeling nodig, tenzij je temp meer dan 5 graden stijgt.
bedenk ook dat meer koelvermogen ook fijn is tijdens het testen van het blok.
QUOTE]
Als je gaat testen, kan je er net zo goed een super grote radiateur opzetten, dat doe ik namelijk ook. Voor de sprint leg ik er dan weer een kleinere voor in de plaats terug. Das een kleine moeite en dat scheelt gewoon ook weer dat gewicht.