Originally posted by ho0z
hoezo krijg je halve boetes als je nog geen 16 bent?
toen ik 15 was kreeg ik ook gewoon de volle mep aan mijn broek.
Als je halve boetes uit zou schrijven , dan heeft het niet echt nut volgens mij?
Originally posted by Enrico@nrg
Geen fabel, vriend van me had ook 6 boetes gehad en we hebben tegen 3 ervan bezwaar gemaakt en dat is gelukt dus...
Originally posted by Karoshi
1. Waarom zou de scoot niet in beslag mogen genomen worden? Hij was ten onrechte gekenmerkd als een snorfiets + dat hij niet verzekerd was. Dan is hij niet toegelaten in het verkeer en mogen ze hem zo opladen. Hier in Belgie doen ze dit trouwens ook met auto's die tijdens een controle geen verzekering hebben.
Arjan-FS: Verander die avatar is man ik krijg er bijna epilepsie aanvallen van. Iets minder snel flikkeren zou wonderen doen [/B]
Arjan-FS: Verander die avatar is man ik krijg er bijna epilepsie aanvallen van. Iets minder snel flikkeren zou wonderen doen
Originally posted by Dirty_Dunk
zes bekeuringen ontvangen, is toch niet 6x aangehouden"?
Originally posted by Black&Blue
Scooter mag volgens mij pas in beslag genomen worden als de hoogte van de boetes groter is als de waarde van de scooter..
Is dacht ik hetzelfde met auto's..
Correct me if I'm wrong
3. Die kereltjes zijn gewoon dom bezig geweest. Uit het achtervolgen + klemrijden neem ik aan dat ze ook nog is in volle stadscentrum proberen te vluchten hebben en dat dit dan veilig gebeurt is ook maar de vraag
Originally posted by Arjan-FS
Dan ben je genaaid, Ik weet niet waarom het precies is maar ben je jonger dan 16 word de boete gehalveerd
Originally posted by Arjan-FS
Dan ben je genaaid, Ik weet niet waarom het precies is maar ben je jonger dan 16 word de boete gehalveerd
Originally posted by EXup^
Heeft me broer ook gehad toen die nog 15 was ofzo.
Hij was met een kameraad met die gast zn brommer op een veldje aant rijden.Toen ging die ff stukje op het fietspad rijden , stonder er agenten te controleren op papieren enz. Hij had geen helm op en reed dus plank langs die controle , agenten erachteraan enzo , stoptekens negeren enzo.Toen hadden ze hem te pakken :X
Geen 16
Geen certificaat.
Geen verzekering.
Verzekeringsplaatje vervalst.
<b>Opgevoerde bromfiets.</b>
Stoptekens negeren
Geen helm.
<b>Te hard rijden.</b>
Mja , hij was dus wel gematst met een boete van rond de honderd gulden.
Mja , wie doet er niet soms iets doms , kan de ene keer wat slechter uitpakken als de andere keer.
Originally posted by ho0z
hoezo krijg je halve boetes als je nog geen 16 bent?
toen ik 15 was kreeg ik ook gewoon de volle mep aan mijn broek.
Als je halve boetes uit zou schrijven , dan heeft het niet echt nut volgens mij?