Centraal mobiele telefoon topic #9

Status
Not open for further replies.
Heb een telefoon tekoop; Blackberry 9700 bold wit nieuw in doos simlockvrij...

[IR]http://i54.tinypic.com/x37rwz.jpg[/IR]

Pm bij interesse ;)
 
Nicolas, jij had toch een Desire is het niet?
Nog steeds tevreden mee? Denk dat ik daar ook maar voor ga...
 
Ben er erg tevreden mee Marc. Mn vriendin heeft een galaxy s dus heb daar ook ervaring mee maar ik zou niet direct kunnen kiezen tussen die twee, ze hebben beide hun voor en nadelen... De samsung is misschien meer een multimedia telefoon en de htc een zakelijke/tweak. Naast het scherm, de knoppen en de flitser zijn ze zo goed als hetzelfde.
 
ff vraagje: als je alle apps gratis wil voor je htc, moet je hem dan net als de iphone op 1 of andere manier jailbreaken?
zie op nieuwsgroepen regelmatig duizenden apps langskomen, maar ken je die er zo op knallen?
 
Ben er erg tevreden mee Marc. Mn vriendin heeft een galaxy s dus heb daar ook ervaring mee maar ik zou niet direct kunnen kiezen tussen die twee, ze hebben beide hun voor en nadelen... De samsung is misschien meer een multimedia telefoon en de htc een zakelijke/tweak. Naast het scherm, de knoppen en de flitser zijn ze zo goed als hetzelfde.

Hmm twijfel twijfel... Wat bedoel je precies met zakelijk, ze draaien toch allebei op android? De interface en de apps zijn dan toch hetzelfde?

Hmm Samsung gebruikt origineel een eigen interface zie ik net.
 
Ben er erg tevreden mee Marc. Mn vriendin heeft een galaxy s dus heb daar ook ervaring mee maar ik zou niet direct kunnen kiezen tussen die twee, ze hebben beide hun voor en nadelen... De samsung is misschien meer een multimedia telefoon en de htc een zakelijke/tweak. Naast het scherm, de knoppen en de flitser zijn ze zo goed als hetzelfde.

Galaxy s heeft toch geen flitser?
Edit: Ik las het verkeerd, laat maar :+
 
goedzo rickaaaah :+

ff vraagje: als je alle apps gratis wil voor je htc, moet je hem dan net als de iphone op 1 of andere manier jailbreaken?
zie op nieuwsgroepen regelmatig duizenden apps langskomen, maar ken je die er zo op knallen?
Kan je er allemaal zo op knallen :) De beveiliging van de apps is ook eigenlijk niet bedoeld als beveiliging aldus google...

Hmm twijfel twijfel... Wat bedoel je precies met zakelijk, ze draaien toch allebei op android? De interface en de apps zijn dan toch hetzelfde?

Hmm Samsung gebruikt origineel een eigen interface zie ik net.
Idd, sense van htc en touchwiz van samsung geloof ik. Wat dat betreft scheelt het best wel wat, sense heeft bijv. schakelbuttons erin zitten om wifi/3g/gps etc te kunnen inschakelen. Samsung heeft dat niet.

ohja, tunee.net is erg relaxt voor android, alle muziek graties downloaden :)
 
Snel snel heeft iemand ervaring met die Lifeline verzekeringen van de Phone House? Mn Desire is gejat en hijs verzekerd , krijg k nu een nieuwe? Nog geen 24 u zonder , afkickverschijnselen. Heb al aangifte gedaan hij is uit mn tas gestolen in een pashokje.
 
Snel snel heeft iemand ervaring met die Lifeline verzekeringen van de Phone House? Mn Desire is gejat en hijs verzekerd , krijg k nu een nieuwe? Nog geen 24 u zonder , afkickverschijnselen. Heb al aangifte gedaan hij is uit mn tas gestolen in een pashokje.

voorwarden lezen. tegenwoordig is het iig alleen bij braaksporen dat er diefstal gedekt word.. maar ff langslopen zou al schelen?
 
Gister al gegaan. Hijs uit mn tas gestolen dus wat voor inbraaksporen kan ik dan hebben:+? K ga zometeen alles even regelen.
 
dat bedoel ik dus ook. dat word tegenwoordig niet meer gedekt.

hebben we te danken aan alle oplichters in nederland die een telefoon verzekeren en hem dan laten 'jatten' door hun neef en hem claimen bij de verzekering.
 
Ja en daarom stress ik m dus ook. Heb al sinds k die HTC had vervelende ervaringen met the phone house dus hopelijk doen ze nu wel wat voor me. Anders zit ik met een abbo en geen telefoon.
 
Idd, sense van htc en touchwiz van samsung geloof ik. Wat dat betreft scheelt het best wel wat, sense heeft bijv. schakelbuttons erin zitten om wifi/3g/gps etc te kunnen inschakelen. Samsung heeft dat niet.
Daar is een app voor :) kun je het ook op een andere tel zetten. Gewoon ff zoeken in de market.
 
Vraag over de iphone 4.

Ik zit te kijken om hem los te kopen in Belgie, want daar koop je hem voor €640 zonder abbo. Stel dat ik hier in NL er 1 koop met abbo ben ik €45 per maand x 24 maanden + €90 + 25 = €1123. Maar dan heb ik wel maar 300min en 300 sms, wat voor mij te weinig is.
Ik zit nu alleen met een goed vodafone abbo, maar werkt die wel in zo'n Iphone? Of kan je alleen met een t-mobile abbo in die iphone?


Bij welke winkel is dat, voor 640 euro? En is dat dan simlockvrij vanuit de winkel al?

Mocht iemand trouwens interesse hebben in een iPhone 3G (gebruikt, gejailbreaked en simlockvrij) voor 225 euro, dan moet je even pm'en!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top