Centraal mobiele telefoon topic #9

Status
Not open for further replies.
Weet iemand waar je een 'notitie' gedeelte kan vinden op de htc wildfire? Buurman kan het nergens vinden en ik ook niet. Gewoon om dingetjes te kunnen onthouden enzo. Alvast bedankt
 
Als je gaat naar dat gedeelte waarbij je widgets kunt toevoegen op je homescreen, staat er bovenaan ook iets van "meer HTC-widgets verkrijgen" daar kun je ook een notitie widget downloaden :)

Tenminste, bij mn HTC Hero is dat het geval :p
 
net 7 euro btg naar de gvd :O

had gprs per ongelijk aangezet xD

Verder wel fijne telefoon en doet het nogsteeds: HP 6915 Ipaq
 
ja denk dat ik m snachts aan heb gezet fso. Want ik pakte mn telefoon rond 11 uur en had al 20 smsje van vodafone dat mn tarief laag was. (was ik van wakker geworden :p )
 
Heb al msn erop zitten , maar wil echt pingen met BB.
Ik heb nu de Whatsapp Beta erop draaien. Is wel een closed beta maar werkt supergoed. Kun je nog niet downloaden dus, je kunt alleen bij whatsapp vragen of je betatester mag worden.
 
Ik lees op deze site over de Blackberry Bold dat er wel gps in zit maar ik kan niet zo snel vinden wat voor navigatiesoftware er bij zit. Weet iemand dat? Want ik wil nu ook een blackberry toestel gaan nemen. Iedereen is er zo over te spreken. En hoe zijn de ervaringen in combo met KPN? Zit daar nu bij en ik heb geen zin om over te stappen ofzo. Alvast bedankt!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top