Centraal mobiele telefoon topic #9

  • Thread starter Thread starter Ttw
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Aan de mensen met een bold 9700, hoelang gaat jullie batterij mee?

Ik heb gister de 24 uur niet eens vol kunnen maken..

Das niet goed. Ik doe er een kleine week mee. Mijn gebruik is dat ik overdag redelijk wat bel, daarnaast synchroniseert hij constant met de BES en ik lees er veel mail / sms op. Af en toe op internet files checken of flitsers...
 
Das niet goed. Ik doe er een kleine week mee. Mijn gebruik is dat ik overdag redelijk wat bel, daarnaast synchroniseert hij constant met de BES en ik lees er veel mail / sms op. Af en toe op internet files checken of flitsers...
Een week :eek: Als ik de 20 haal ben ik blij! Misschien eens een nieuwe accu halen ofzo
 
Wat betreft die Bold 9700: Het ligt er natuurlijk aan wat je ermee doet, vriend doet er misschien 10-12 uur mee, mja constant pingen en zo.
Zelfde verhaal met m'n iPhone 3GS, muziek aan en hij is binnen een paar uur leeg, doe ik er weinig mee dan gaat ie ook wel tot een week mee.

Iemand ervaring met een 2e simkaart van T-Mobile?

Het leek me wel makkelijk om een 2e simkaart erbij te nemen zodat ik niet hoef te wisselen en m'n 3GS niet hoef te gebruiken als ik aan het sleutelen ben (Genoeg bereik met m'n huistelefoon, maar lang niet iedereen heeft dat nummer).

Helaas gaat maar 1 van de 2 telefoons over, en dat is precies de verkeerde als ik 06xxxxxxxx bel (Oude Samsung), als ik 00316xxxxxxxx bel gaat m'n 3GS wel over:?

Vreemd genoeg geeft m'n huistelefoon het zelfde nummer weer bij beide telefoons (00316xxxxxxxx) :?

Kan het op het ogenblik ook niet testen met een ander nummer omdat ik m'n andere simkaart (3e met een ander abbo) uitgeleend heb (Nee, maak ik me niet druk om, hij belt amper mobiel en ik weet waar z'n bed slaapt:z).

Kan het nog wel testen op een Nokia 6600 en N73, maar het lijkt me sterk dat het daar aan ligt.

Beetje nutteloos dus als je het mij vraagt.
 
Duo sim werkt alleen als je 1 van de toestellen uitzet. De simkaart die als eerste geregistreerd is op het netwerk (in dat geval die in de 3GS, die stond al aan) gaat over. Je moet dus de andere telefoon uitzetten, dan werkt het wel.
 
Is er geen PING! voor Android beschikbaar? Heb net mn HTC Desire (sinds eergister) maar heb alleen MessengerNow app kunnen downloaden , maar kan dr niet mee pingen met een BB.
 
Ik kan met whatsapp ook niet met een bb pingen tenzij die dat ook heeft.

Volgens mij is er geen PING app voor andere telefoons die met het standaars BB PING werken ?
 
En dat werkt nog voor geen meter. Wat je wel kunt doen is Fring downloaden, kun je iig msnnen met mensen (of andere IM programma's).
 
Heb het euvel al gevonden. Hij was continu aan het synchen met twitter/hyves/facebook.

Wat is de snelste/makkelijkste manier op foto's / video's van BB naar macbook te sturen?
Bluetooth wil niet vlotten..
 
Is er geen PING! voor Android beschikbaar? Heb net mn HTC Desire (sinds eergister) maar heb alleen MessengerNow app kunnen downloaden , maar kan dr niet mee pingen met een BB.

PingChat for Android is een bokkeprogramma. Sinds vorige week is er een beta van WhatsApp beschikbaar. Werkt erg mooi. De beta is gratis tot november, daarna een $5 fee per jaar meen ik.

Volgens mij is er geen PING app voor andere telefoons die met het standaars BB PING werken ?

WhatsApp werkt prima tussen de 3 grote. PingChat Android werkt alleen voor IPwn Ping. Volgens mij is --> BB nog niet beschikbaar.
 
ik had me iphone in een wat zanderige broekzak.. nu werkt en mn trilmotor niet meer en zit dat rondje knopje vast.. nice :(
 
gloednieuwe telefoon gecrashed,:( in het buitenland gekocht duss i am fucked
ga toch kijken of ik heb kan laten repareren :?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top