Centraal mobiele telefoon topic #9

Status
Not open for further replies.
Sinds een week gaat mijn Hero niet langer dan een dag mee op de accu. 's Ochtends opladen en dan is hij de volgende ochtend uit/leeg.

Doe er niks bijzonders mee, een gemiddelde dag is zo'n 15 minuten bellen, 5 smsjes, e-mail komt erop binnen (prive) en ik kijk af en toe op nu.nl en de weerapp. Heb ook een appkiller, maar of ik nu wel of niet programma's afsluit, voor mijn gevoel maakt het niet uit voor de accuduur.

Oh ja, gebruik altijd de originele lader.
Hoe lang doen jullie met de accu van je Hero? Bij mij ging hij normaliter 2,5 dag mee.

Ik ongeveer 1,5 dag (vol gebruik, dus internet, mail, etc.). En apps trekken je phone niet direct sneller leeg. Als je niets doet met die apps nemen ze wel geheugen in beslag maar je processor hoeft niet perse vol mee te draaien.

Kijk ook naar de helderheid van het scherm bv., de time out...

Heb jij trouwens ook die automatische update gehad? Mijn collega heeft ook een Hero en die heeft geen automatische update (naar 2.1) gehad en dus ook geen nieuwe Google Maps.
 
IJzersterke reclame! *D

samsung_galaxy_s.jpg
 
m'n vriendin heeft nu een n97 mini, ook met e-mail ingesteld enzo. Nu was haar vraag of er ook een toetsenblokkering op kon met een wachtwoord. Als je telefoon gevonden/gejat wordt, kan deze persoon ook gelijk in haar e-mail kiijken...
Via het gewone menu is het volgens mij niet mogelijk, bestaat er een soort app voor??

alvast bedankt :)
 
Ik ga morgen voor een paar dagen naar antwerpen.
Wat moet ik op me iphone 3G allemaal uit zetten om geen torenhoge rekening te krijgen?
Heb wel eens dingen over dataroaming enz gehoord..
 
Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> Dataroaming op off en klaar ben je.

Meer hoef je niet te doen en vaak staat dataroaming al uit.
 
Is het mogelijk om bij een E75 een app icoon op je voorgrond te krijgen ? Heb wel een lijstje gevonden met dingen die je aan kan vinken zoals: e mail, internet enz maar mijn "ping" app staat er niet tussen.
 
Ja dat kan, zit ergens onder standby modus verstopt. Je zoekt je iig helemaal de ziekte.
 
Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> Dataroaming op off en klaar ben je.

Meer hoef je niet te doen en vaak staat dataroaming al uit.

moet je 3G ook niet uitzetten dan? en locatievoorzieningen en berichtgeving?
Die zet ik allemaal iig altijd uit als ik in het buitenland ben
 
Word helemaal gek van het zoeken steeds op dat ding iig. :p

Ff gekeken voor je, wel op E52 maar dat is ongeveer hetzelfde.

Bedieningspaneel/Instellingen/Algemeen/Persoonlijk/Standby-Modus/Modusinstellingen/Toep.snelkoppelingen 8P

Daaronder kun je in de iconenbalk bovenin selecteren welke functies/programma's je wilt tonen. Hier zie je ook de achteraf geinstalleerde apps.

Als die werkbalk uitstaat, moet je hem ook nog aanzetten uiteraard. Dat doe je zo:

Bedieningspaneel/Instellingen/Algemeen/Persoonlijk/Standby-Modus/Startschermthema/Actief aanzetten

Leuk zo'n doorontwikkeld OS :r
 
Ga ook over naar Android. Zojuist een Samsung Galaxy S gekocht. Zat eigenlijk te azen op een Iphone, vooral vanwege VPN functionaliteit. Maar daar is nu een mooie Android app voor, dus dat vervalt ook. En qua specs is de Galaxy S zowat beter dan de Iphone 4 :W

Mn eerste Samsung evah. Ben benieuwd.
 
Ga ook over naar Android. Zojuist een Samsung Galaxy S gekocht. Zat eigenlijk te azen op een Iphone, vooral vanwege VPN functionaliteit. Maar daar is nu een mooie Android app voor, dus dat vervalt ook. En qua specs is de Galaxy S zowat beter dan de Iphone 4 :W

Mn eerste Samsung evah. Ben benieuwd.
9||6 :7
 
Ga ook over naar Android. Zojuist een Samsung Galaxy S gekocht. Zat eigenlijk te azen op een Iphone, vooral vanwege VPN functionaliteit. Maar daar is nu een mooie Android app voor, dus dat vervalt ook. En qua specs is de Galaxy S zowat beter dan de Iphone 4 :W

Mn eerste Samsung evah. Ben benieuwd.

Heb hem even vast gehad in de mediamarkt gister, vond het maar een plastic ding.. Naar mijn mening voelt de Desire dan een stuk degelijker als je toch Android wil
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top