Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Ik heb wat problemen met mijn S3. Als ik bijvoorbeeld iemand bel dan kraakt die soms ontzettend. Gaat al fout bij de overgang toon. Als dan iemand opneemt klinkt die ook zo. Dus net een robot.
Ook als ik hem soms van toetsen vergrendeling haal schijnt het scherm soms te fel en een enkele keer te donker. Druk je hem weg en haal je hem weer tevoorschijn is het weer goed. Deze dingen doet die soms maar is wel erg vervelend. Software update er op laten drukken en zou het dan voorbij zijn?

Ding heeft geen waterschade of val schade.
 
Als het goed is krijg je voor de software updates automatisch een melding op je telefoon bij de S3. Bij mij is dat wel het geval namelijk.
 
Check eerst ff of hij niet onder de inboedel of een andere verzekering thuis valt, dat is namelijk bij mij wel het geval.
Ook als hij buitenshuis is gestolen?

Verder heb ik op een paar advertenties op Marktplaats gereageerd voor een S2. Sturen ze allemaal: ''Als je de helft overmaakt stuur ik hem op, als je hem ontvangt kun je de rest betalen''
Allemaal ook 1 dag actief op Marktplaats, haha8P
 
Ook als hij buitenshuis is gestolen?

Verder heb ik op een paar advertenties op Marktplaats gereageerd voor een S2. Sturen ze allemaal: ''Als je de helft overmaakt stuur ik hem op, als je hem ontvangt kun je de rest betalen''
Allemaal ook 1 dag actief op Marktplaats, haha8P

Euhm wie niet waagt ? :p
 
Heb even de map van de inboedelverzekering erbij gehaald maar daar word ik niks wijzer van. Op internet staat wel dat bij een geweldadige overval (wat het geval was) de inboedelverzekering vaak wel uitkeert.
Maandag maar even bellen dus:)

Nu trouwens 2 mailtjes van Marktplaats dat de advertenties waar ik op gereageerd had verwijderd zijn wegens oplichting:p
 
Ik heb over een week of wat een iPhone 4s over, zwarte versie 16gb. Inclusief doos / factuur, lader en koptelefoon in het plastic. Nog geen jaar oud, in nette staat. Iemand interesse? Gaat weg ivm aanschaf iPhone 5.
 
Mwa voor zo'n beetje alles is wel een alternatieve app beschikbaar hoor, maar met WP8 verwacht ik dat er nog eens zeer veel apps bij komen. Momenteel mis ik niets, enige ergernis is dat Whatsapp niet zo heel vlot werkt, maar ik verwacht dat ook dit met WP8 opgelost word.
wat is er mis met whatsapp dan? Mijn telefoon draait ook op wp7 en ik he het idee dat het prima werkt
Sent from my Radar C110e using Board Express
 
Als het goed is krijg je voor de software updates automatisch een melding op je telefoon bij de S3. Bij mij is dat wel het geval namelijk.

Mm heb ik nog niet gehad. Update alleen mijn apps, maar nog nooit systeem update gehad. Je moest dan ook een backup maken had ik begrepen van het spul voordat je zoiets doet.
 
@Douwe, nog bedankt voor de verzekering tip, was er officieel niet voor verzekerd maar de verzekeraar ziet het als een 'plicht' om toch een vast bedrag uit te keren bij zulke gevallen:)
 
Een keer vastgehouden, grooot is ie.
Verder wel goede verhalen over gehoord, theoretisch ook goed, en ziet er goed uit
sense 4.x is ook wel mooi
 
Last edited:
sinds 2 dagen nu officiele CyanogenMod 10 op mn tellie met volledige hardware acceleratie etc (was er nog niet in soort van "betas" aka hackfests)

ding is echt kneiter snel nu o_O

(optimus 2x)
 
Ik draai ook op cm 10 AOKP, duidelijk sneller dan AOSP bij mij!
Ook veel en veel sneller dan miui marcel :p alhoewel ik miui nog wel eens een kans geef. Is toch iets anders dan cm, oasp en aokp.
 
Vandaag nog ff snel naar gekeken (.5 min) voor de S2, morgen ff verder kijken denk.

Batterij gaat lekker mee nu op CM9, eind vd dag 30-40% over.
 
Hoe schakel je alle dataverbindigen uit behalve wifi op een htc touch hd?

In comm manager gegevensverbinding uitgeschakeld, maar wanneer ik wifi uitzet verschijnt 3G boven in beeld.

Bij netwerk geavanceerd HSDPA/HSUPA ook al uitgezet.
 
@malco, ik probeer MIUI v4.1 te poorten naar mijn apparaatje maar hij loopt vast bij t booten :/ (MIUI v4 =ICS, v4.1 is JellyBean)
word dus wachten op een officiele versie van MIUI >_<

@Douwe, is CM10 er niet voor jou ? zitten een aantal dingen in JellyBean die echt wel waard zijn om te upgraden (project butter o.a.)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top