Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

note-nexus-web.jpg


Twijfel twijfel...Galaxy Note of Nexus, ben bang dat de Note net iets té groot is.
 
4S binnen! Op ´t 1e oog niet veel veranderingen qua uiterlijk, alleen de knopjes aan de zijkant zijn iets verschoven, zodat de hoesjes van de 4 niet passen:+.

Camera is wel niiicee!:W
 
Batterij problemen valt allemaal wel mee met de 4S. Sowieso kun je dat niet al na 1 dag zeggen, en veel mensen maken gebruik van reminders op locatie. Daardoor staat GPS altijd aan, waardoor elke accu snel leeg gaat :)
 
Waar de fak kun je ook alweer zien wanneer je (Hi) abonnement afloopt? Kan het nergens vinden, schijtziek wordt ik daar van :p
 
KUT Iphone/Vodafone. Hij heeft bereik, maar toch kan ik niet bellen/gebeld worden of Smsen:?. Iemand die weet wat dit is? Alles staat verder aan. Als ik me toestel uit en aan zet, kan ik 1 of 2x bellen en na 5 minuten kapt 'ie er weer mee:(
 
KUT Iphone/Vodafone. Hij heeft bereik, maar toch kan ik niet bellen/gebeld worden of Smsen:?. Iemand die weet wat dit is? Alles staat verder aan. Als ik me toestel uit en aan zet, kan ik 1 of 2x bellen en na 5 minuten kapt 'ie er weer mee:(

Zeker klote :? Ik moet nog 3 tot 4 weken wachten op mijn iPhone 4S 16GB Wit.

Heb hem via GSM Wijzer daar was die vele malen goedkoper dan bij Vodafone zelf, alleen moet ik wel langer wachten :+
 
Gelukkig, is verholpen! Simkaart was veknipt om passend te maken voor iphone, maar vodafonesimkaarten kunnen daar dus niet goed tegen, blijkbaar. Teruggegaan en een nieuwe simkaart gekregen! Werkt nu allemaal naar behoren. Accuproblemen komt apple nog met een update voor werd me verteld. Zijn op 4Sen die na 1,5 uur al leeg zijn :+...
 
Weet iemand of je bij VF ergens aan kan zetten dat je een bericht krijgt, wanneer je op/over zoveel procent van je tegoed zit?
Ik kan 't alleen bij Blox vinden voor 90% dataverbruik, maar niets voor beltegoed..
 
Gelukkig, is verholpen! Simkaart was veknipt om passend te maken voor iphone, maar vodafonesimkaarten kunnen daar dus niet goed tegen, blijkbaar. Teruggegaan en een nieuwe simkaart gekregen! Werkt nu allemaal naar behoren. Accuproblemen komt apple nog met een update voor werd me verteld. Zijn op 4Sen die na 1,5 uur al leeg zijn :+...

Kreeg je niet gelijk zon mini-sim kaartje dan? Ik heb niks hoeven verknippen iig, heb ook vodafone:)
 
Nope, me "oude" simkaart werd gewoon verkleind zegmaar, tot MicroSim. Bleek dus niet te werken:+

Nu werkt t wel prima, prima toestel tot nu toe!:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top