centraal mobiele telefoon topic #5

Advertisement - register to remove this

Ik las in het vorige topic dat mensen wel benieuwd waren naar de HTC Diamond, als het goed is krijg ik hem donderdag of vrijdag zal na het weekend mijn eerste bevidingen wel even posten.

Maar moet je eens kijken wat ik tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe telefoon ook tegenkwam:
http://www.bigdennis.com/touch-screen-phone-micro-card-p-13687.html?language=nl

Hij ziet er mooi uit, kan wat een telefoon moet kunnen zonder al te veel extra onzin en hij is DUAL-sim dat is op zich heeeel relax voor mensen met zowel een zakelijke als prive telefoon, heb er een poos naar zitten kijken, maar uiteindelijk toch niks mee gedaan omdat ik het een te vage advertentie vind. BigDennis zelf bestel ik vaak genoeg dingen, maar die telefoon toch ff niet :p
 
heeft iemand een idee wat ik kan doen met veel tmobile flex tegoed? Ik heb er iets van 250 op staan en dat bel/sms ik echt niet ff weg :)

Heb al gekeken naar van die "uitbetaal" sites maar dat levert me ongeveer 50% met veel moeite dus dat is geen optie. En sms acties vind ik ook niks, je wordt toch opgelicht :p
 
ik zit ook ff met een vraag, ik hem toen ik mn n95 8gb kreeg zon extra verzekering erbij gedaan......

stel dat ik mn telefoon nou gewoon als gestolen op zou geven ( jajajaaaa), hoe lossen ze dit dan op ?

krijg je dan gewoon een nieuwe, of iets van dezelfde waarde ed ?
 
Is niet zo geregeld :p

- Gelijk aangiften doen, melden, verzekering bellen etc. je kent heel het verhaal denk ik wel verder.
 
en mn oude kan ik................? :p

verkopen aan iemand die niet je imei nummer nacheckt.
(maatje ofzo met voorwaarde dat die nooit ze imei nummer ergens af geeft)

Je kan beter opgeven dat je hem verloren bent en als die stuk is flikker hem in een glas water en gooi hem op waterschade.

je moet wel officieel aangifte doen bij de politie enzo
 
ja, naja ik hou hem maar gewoon :p ....

moet daar verder geen gedonder mee hebben, en aangifte doen is ook weer zo lekker officieel dus.....
 
Jep is gevaarlijk terrein. Als je iets anders wilt kun je beter, als ie niet meer leverbaar is, hem in n bakje water laten vallen...
 
naja t ging meer om een vriend die hem wel wou, hadden we het zo bedacht. hij gaf zn n82 als gestolen op en ik mn n95.... en dan ruilden we gewoon van tel... zodat we beide een n82 en n95 hadden :p ( jaa geweldig plan ook :D )

maar alleen daarvoor ga ik het niet zo ingewikkeld maken, :p
 
't maandbedrag voor verzekering incasseren ze met veel plezier, maar uitkeren doen ze liever niet... gaat niet zo makkelijk dus...
 
Ja je zou t altijd kunnen proberen, maar wat moet je dan met de accesoires doen? Dat vraag ik me altijd af :p Ook inleveren ofzo?
 
naja t ging meer om een vriend die hem wel wou, hadden we het zo bedacht. hij gaf zn n82 als gestolen op en ik mn n95.... en dan ruilden we gewoon van tel... zodat we beide een n82 en n95 hadden :p ( jaa geweldig plan ook :D )

maar alleen daarvoor ga ik het niet zo ingewikkeld maken, :p

Ga maar lekker aangifte doen van je 'gestolen' telefoon. Lopen jullie allebei met een gestolen telefoon rond en wordt je naast het opgeven van een valse aangifte ook nog eens gepakt voor heling. :L

Doe normaal.....hoe oud ben je?
 
Kunnen ze ook niet extra premie gaan rekenen bij telefoons, voor risicogroepen? :+

ff voor de gein :

De maximumstraf voor het doen van een valse aangifte is een jaar gevangenisstraf of een boete van 4500 euro. Behalve een boete, taakstraf of zelfs gevangenisstraf, volgt in deze zaken vaak een schadevergoedingsprocedure. Het Openbaar Ministerie tilt zwaar aan deze zaken. Na een aangifte wordt kostbare en schaarse recherchecapaciteit ingezet, die dan niet aan zaken kan worden besteed waar sprake is van èchte slachtoffers. Bron: www.om.nl

Artikel 416

1.
Als schuldig aan opzetheling wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie:

a.
hij die een goed verwerft, voorhanden heeft of overdraagt, dan wel een persoonlijk recht op of een zakelijk recht ten aanzien van een goed vestigt of overdraagt, terwijl hij ten tijde van de verwerving of het voorhanden krijgen van het goed dan wel het vestigen van het recht wist dat het een door misdrijf verkregen goed betrof;

b.
hij die opzettelijk uit winstbejag een door misdrijf verkregen goed voorhanden heeft of overdraagt, dan wel een persoonlijk recht op of zakelijk recht ten aanzien van een door misdrijf verkregen goed overdraagt.

2.
Met dezelfde straf wordt gestraft hij die opzettelijk uit de opbrengst van enig door misdrijf verkregen goed voordeel trekt.
 
Mannen het volgende:

Ik mag een nieuwe mobiel uitzoeken omdat me abo verlengd moet worden en ik pas jarig ben geweest. Nu twijfel ik tussen de volgende telefoons:
Samsung U900 Soul (5megapixel cam)
SonyEricsson W910i
SonyEricsson W960i
Nokia N95
LG Secret

Nu vroeg ik me af of iemand hier zijn ervaring met een van deze mobiels in dit rijtje met mij zou willen delen. Ik heb al gehoord van iemand van me pa's werk dat de W960i heel erg traag.

Overigens is de muziekfunctie van bijvoorbeeld de W910i/W960i niet een hele grote plus voor mij aangezien ik hier een 80gig Ipod heb liggen. Welke zouden jullie nemen en waarom?
 
Last edited:
Mijn telefoon is er een paar dagen geleden mee opgehouden (nokia N70) dit kwam door regen.
Nu heb ik een 2e handse N70 gekocht en m'n geheugenkaart overgezet ed. Maar ik had dus perongeluk m'n tel.nummers opgeslagen op de telefoon, is er een mogelijkheid om de nummers van m'n kapotte N70 over te zetten?
 
Back
Top