Centraal mobiele telefoon topic #9

Status
Not open for further replies.
T-Mobille Instant E-mail (dit heet bij Vodafone: Vodafone BlackBerry Basis)
Download: tot 384 Kbps.
Upload: tot 64 Kb Kbps.

€ 11,90 p/m


Vodafone BlackBerry Plus (Voor Bel+Sms+Web)
Download tot: 3600 kbps.
Upload tot: 384 kbps.

€ 10,00 p/m
 
aiai, en dat icm t-mobile internet 3G vs Vodafone internet 3G icm dit snellere blackberry netwerk zal wel behoorlijk schelen in de snelheid. Maargoed T-mobile is wel aanzienlijk goedkoper, en het internet zal heus wel acceptabel zijn. Ik ga denk ik gewoon voor T-mobile.
 
Ik heb zelf op mn BlackBery Vodafone, nooit problemen. Met een BES abbo erbij.

Ik zou voor de veilige weg gaan, maar ik wil ook graag dat alles goed werkt. Dat ik daar meer voor betaal, tja :p Als je er mee kan leven dat het zo nu en dan ruk is dan zou ik T-Mobile nemen ;)
 
nooit van mijn leven dat ik ooit nog terug ga naar t-mobile. zit nu bij vodafone, geweldige dekking bijna óveral 3g dekking, dikke prima! voor mij het 'extra geld' dubbel en dwars waard!
 
Ja je hoort zoveel slechte verhalen over T-Mobile internet, heb geen zin om dadelijk met een grafabo opgescheept te zitten. Dit is namelijk een web-only aanbieding van T-Mobile en is niet te bestellen in de winkel.

Wisselende ervaringen met T-Mobile en 3G... Het was een half jaar geleden vrij dramatisch, nu beter, maar nog steeds niet overal goed bereik... Bellen geen probleem overigens...
 
T-Mobile is ook echt dikke crap, 2 vrienden van me hadden altijd problemen met bellen en zijn nu naar vodafone overgestapt en willen ook nooit meer terug. Echter moet ik zeggen dat hier in de buurt de 3G dekking beter is van HI/KPN dan van Vodafone :(
 
Zit nu dus te kijken naar een nieuwe telefoon icm internet.

Nu staat er bij de meeste abonnementen een limiet van 1 GB...

Zit je al snel aan dit limiet of valt het wel mee? Ervan uitgaande dat je er weinig mee download maar gewoon mail en surfen ed.
 
Zit nu dus te kijken naar een nieuwe telefoon icm internet.

Nu staat er bij de meeste abonnementen een limiet van 1 GB...

Zit je al snel aan dit limiet of valt het wel mee? Ervan uitgaande dat je er weinig mee download maar gewoon mail en surfen ed.

Zit je niet zo snel aan, behalve als je radio gaat streamen heb ik wel gemerkt :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top