centraal mobiele telefoon topic #5

Ik ben wat gewend met die E-ten die ik had, alleen geluid als je op de achterkant drukte, als 'ie tijdens het bellen vast liep kon je 'm met patience of bubble breaker weer op gang krijgen, automagisch verdwijnende contactpersonen etc. :)
 
ik heb met mijn TD echt geen problemen moet misschien 2x per een keer een softreset geven maar ik draai dan ook een custom rom van het xda forum.

touch flow uitgezet en de accu gaat nu iig een normale dag mee.
 
Kan ook aan mijn beperkte hoeveelheied geduld liggen :p

Wil gewoon dat een telefoon doet wat ik zeg, en niet steeds 2 sec moet wachten. Contactpers vinden ben je al 2 minuten verder ofzo.
 
Kan ook aan mijn beperkte hoeveelheied geduld liggen :p

Wil gewoon dat een telefoon doet wat ik zeg, en niet steeds 2 sec moet wachten. Contactpers vinden ben je al 2 minuten verder ofzo.

als je op de hardware bel toets druk en je typt gewoon op het telefoon toetsenbord de letters (1x klikken) van je contact persoon in dat vind die hem ook.

voorbeeld
je wilt thuis bellen

klik op hardware knop bellen en druk op 8(t) 4(h) 8(u) en bij mij staat thuis boven aan :p.
dat gaat best snel hoor.
 
hehe dat dacht ik ook. Beest viel m'n hand aan waar ik m'n toestel in had, dus trok m'n hand snel weg en gooide daarmee het toestel door de kamer :p Altijd gedacht dat als m'n toestel er ooit aan zou gaan dat het naar/in/op de terugweg van de kroeg zou zijn.

juist :p

ik hed mn n95 toen ook keihard op de parketvloeg laten stuiteren :p

ik gooide hem steeds 10cm omhoog en dan met mn andere handen weer opvangen :p ....
alleen de laatste keer mepte ik hem gewoon vrolijk door de kamer heen :D
 
Kan ook aan mijn beperkte hoeveelheied geduld liggen :p

Wil gewoon dat een telefoon doet wat ik zeg, en niet steeds 2 sec moet wachten. Contactpers vinden ben je al 2 minuten verder ofzo.
Jij hoort duidelijk bij de groep gebruikers voor wie windows mobile niet bedoeld is :) Ik heb het al vaker gezegd, wil je zo'n toestel fatsoenlijk gebruiken, dan moet je verstand ervan hebben.
 
Jij hoort duidelijk bij de groep gebruikers voor wie windows mobile niet bedoeld is :) Ik heb het al vaker gezegd, wil je zo'n toestel fatsoenlijk gebruiken, dan moet je verstand ervan hebben.


Feit ja.

Heb nu die Iphone, en dat is dus echt perfect. Moet wel toegeven dat die Touch diamond een fraai toestel is met een vet menu
 
ja ik zit dus ook hard te hikken he.. of weer mobile.. of iphone of weer geweun symbian (die nieuwe nokia straks).... ik trok me diamond ook slecht..
 
Back
Top