Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.
Die nieuwe omnia hd moet een super toestelletje zijn :)!

Heb em gister gehaald, zeker vet toestel ook erg snel met alles. Super kwaliteit wat betreft films, filmen en foto's maken. Kwam er alleen achter dat de batterij een halve dag mee gaat..
 
Zit eraan te denken hem ook te halen ja! Hoor alleen dat t touchscreen niet erg goed werkt?

Werkt perfect, maar het is een toucscreen waarbij je echt moet indrukken. Vind ik veel fijner tov Iphone waar ik nogal snel mis tikte. batterij van de storm vind ik wel wat tegenvallen, 24 uur en hij is op. Maar dat komt denk ik door mijn internet/mail
 
Ivm nieuwe telefoon is mijn Apple iphone 3g 8gb te koop, in nieuwstaat ! met orignele bon erbij (half jaar oud), doosje, boekjes enzo..

kan verzekerd worden opgestuurd .. pm maar bij intresse, rond de 250euro incl verzending!
 
Ik zette vandaag iets op mn bovenbeen, maar daar hing net mn N73. Zit nu een scheur links onderin het beeldscherm, en ik kan ook niets meer zien. Kleuren zijn doorlopen ofzo. Nu moest ik van mn baas navragen wat dat kostte om te maken (ivm verzekering), maar is een nieuwe niet goedkoper?
 
Ik zette vandaag iets op mn bovenbeen, maar daar hing net mn N73. Zit nu een scheur links onderin het beeldscherm, en ik kan ook niets meer zien. Kleuren zijn doorlopen ofzo. Nu moest ik van mn baas navragen wat dat kostte om te maken (ivm verzekering), maar is een nieuwe niet goedkoper?

Schermpje vervangen kost iig een flinke 100+ euro. Dat kostte het zelfs bij m'n 3310 toentertijd :D
 
Hoe kan je instellen op je gsm dat je je e mail kan bekijken?

Internet etc heb ik allemaal, hij vraagt enkel naar een IMAP4 server van hotmail dan?
 
lg%20km900.jpg


Deze net gehad. Wel een maf ding.
 
Werkt perfect, maar het is een toucscreen waarbij je echt moet indrukken. Vind ik veel fijner tov Iphone waar ik nogal snel mis tikte. batterij van de storm vind ik wel wat tegenvallen, 24 uur en hij is op. Maar dat komt denk ik door mijn internet/mail

Dat zou wat langer moeten zijn bij BB. Maar misschien omdat het een groot (touch)screen is, dat het wat korter is. Of is het onderhand al wat langer geworden nu de batterij is 'ingewerkt'?

Een vriend van me zoekt ook een nieuwe, de keuze wordt tussen een BB Storm of een HTC Diamond2. Die Diamond2 gaat het denk ik worden, ding werkt echt supersmooth...
 
Maar wanneer kan ik hem hier in nederland kopen voor een leuke prijs :p

De 3Gs komt 29 Juni uit in nederland, dan is hij natuurlijk alleen nog maar met abbo. te krijgen. Dus dan zou je even nog 1/2 maandjes moeten wachten of hem uit amerika halen :)
 
3G's zijn al in nederland te koop voor 400/500,- (Nieuw) :)

En anders 2e hands voor een leuke prijs, maar dat zou ik persoonlijk nooit doen met een 3G :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top