Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.
Nu 3 dagen mee gespeeld, en hij bevalt me prima:* (ben dan ook niet iemand die er van alles opzet oid:P)
 
Heb ik ook helemaal niet.

Ik ben echt te lui om er mee terug te gaan. Heb hem sinds eind december en mijn geduld word zeeeeer op de proef gesteld. Ben nu ook weer 10min aan het wachten om een sms te lezen.
Laatst begon hij helemaal te trippen. Scherm begon te flikkeren en hij bleef trillen etc..
Batterij gaat maar 1 dag mee..

Moet er echt heeel snel mee terug. Maar goed :D
Hoop dat je meer geluk ermee hebt
 
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe telefoon. en nu zag ik op marktplaats er een die nieuw werd aangeboden voor zeker de helft voor wat hij in de winkel ligt:~:+

zal wel zo illegaal als wat zijn natuurlijk. van ene mohamed, goh was niet te verwachten :X

is dit aan te raden te doen? ik kon gewoon langskomen om hem op te halen, dus opzich kan er niet veel misgaan dan lijkt me, ff testen daar terplekke.

per post zou ik dit natuurlijk nooit doen.
 
wat denk je zelf?
ja zoals ik al zeg, zou nooit per post doen, dan weet je gewoon dat je geld weg is met voorruitbetalen. vertrouw mensen met zulke namen niet echt :p

maarja als ik langs kan komen en kan uitteste?

of kan je dan gezeik krijgen, als het gejat is, dat je ineens de woute bij je deur heb (aan de hand van je IMEI+mobiel nummer ofzo)?
 
ja zoals ik al zeg, zou nooit per post doen, dan weet je gewoon dat je geld weg is met voorruitbetalen. vertrouw mensen met zulke namen niet echt :p

maarja als ik langs kan komen en kan uitteste?

of kan je dan gezeik krijgen, als het gejat is, dat je ineens de woute bij je deur heb (aan de hand van je IMEI+mobiel nummer ofzo)?

Dat heet heling. Zelfs al zouden 'de woute' niet bij de deur staan, is het nog fout.
 
Heling is idd een duur geintje.

W.s. moet je eerst geld geven, gaat hij naar boven/huis om de telefoon te halen en kan je fluiten naar je centen.
 
idd je hebt gelijk, dan ben ik ook indirect schuldig daaraan. plus ik wil geen mohamed of ali finacieel steunen x|

Zijn niet allemaal oneerlijke mensen he, ben ook een 'Ali', maar van mij hoef je geen zorgen te maken dat ik er met je geld vandoor gaat of je rotzooi verkoop.

Wordt moe van al dat gedoe dat alles maar gestolen is of oneerlijk verkregen als het van een 'Mohamed, Hassan of Mehmet' gekocht wordt.

Alsof je van een Jan Willem geen gejatte gsm kunt kopen ;)
 
Maar het is wel vaak zo dat er van die namen bij staan, tis nou 1 maal een fijt :P

Net zoals op mp bij tractoren oid :+
 
Even een lesje Nederlands van Ali!

Ik zit te twijfelen tussen de Nokia e71 en de Blackberry curve 8900.....

Wat te doen!?
 
fijt met lange ei is oowk wel ernstich foudt !! :D :D 1!!`

ik heb mn n73 ff verzopen, die had ik hier nutteloos liggen en verzekerd.. hoop dat ik die 430 euro die op de bon staat in iets nieuws kan steken.. haal ik denk ik een android telefoon of een pro2
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top