Centraal mobiele telefoon topic #10

Status
Not open for further replies.
lol :p
ik gebruik taskkiller altijd als ik mijn telefoon een keer opnieuw heb opgestart want na het opstarten zie je daar dat er gruwelijk veel applicaties draaien. Veel komen er dan ook niet meer terug.
Tussendoor gebruik ik hem niet omdat het iedere keer opnieuw opstarten van 'achtergond'applicaties volgens mij meer batterij trekt dan laten draaien.
Taskkiller draait zelf overigens alleen bij gebruik
 
Muziek op die Sensation zetten....

Nu als 'Removable Disk'....en dan waarin? of waar een mapje maken?
in 'my documents' ?
 
gewoon kabel opnieuw aansluiten en kiezen voor externe drive, of notificatiebalk naar beneden trekken en daar type verbinding veranderen
 
dat begrijp ik, hij verschijnt als eerdergenoemde 'Removable Disk' waarbinnen ik dus niet echt iets kan vinden.
 
gewoon removable disk, dan krijg je alst goed is lege map toch? (nja met mapjes ala android.secure ofzo en nog wat meuk..)

gewoon daar een mapjke maken "muziek" of desnoods "poep"..

daarna vind je media player deze map automatisch :)
 
Ik ben een tijdje aan het kijken geweest wat mijn verbruik was. Ik kwam 1 maand boven de 300 mb uit en de rest was het rond de 250.
 
Ja heb ook even wat rond gevraagd en de meeste halen de 500mb net :)

Gebruik thuis sowieso Wi-Fi dus dat zal wel goed komen. Ga hem zo even bestellen :W

Ben benieuwd wat de levertijd is :+
 
ik tik meestal net de 500 mb aan: facebook, twitter, nu.nl, whattsapp, email meerdere malen per dag uiteraard ;)

/edit
ff mb status bekeken: deze maand 360 mb, nog 5 dagen te gaan... valt mee :)
 
Heb ook 'n abbo genomen van Vodafone 55. Alleen dan met 300 minuten/smsjes en 1 gig internet. Smsen doe ik toch nooit, en zit amper over mn belminuten heen. Internet zal ik ook wel genoeg aan hebben.

Ding zou de 28e binnenkomen, ben benieuwd of ik 'm dan ook gelijk krijg:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top