Centraal mobiele telefoon topic #7

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

2 mails met;

Geen probleem de G software werkt vlekkeloos op de S versie. (voor te unlocken/europa)

1 mail met:
vooralsnog is er nog geen software wat werkt voor europa, andere sites die aanbieden dat ze het wel hebben of dat de software van de 3G werkt hebben het mis.


Na wat googlen weet ik vrijwel zeker dat het er op dit moment nog niet is, ik zou even afwachten dus.

Ik heb op vodafone.nl een simonly abbo gevonden, dat Super SimOnly heet. Speciaal voor de Iphone. http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only

wel zaad is dat je dus de iphone los, simlockvrij zal moeten kopen, en dat het zoals die kk lijers van Tmobile 24 maanden contract is.

Giugiaro: bedoel je nou met je antwoord dat als je een simlockvrije 3GS koopt, dat ie het dan alsnog niet met andere providers doet dan Tmobile? of bedoel je gewoon dat als je m uit amerika haalt dat ie het dan niet doet met NL-providers?

verder wordt de prijs voor een 16gig simlockvrije iphone iets van 700 euro ofzo
 
Ik heb op vodafone.nl een simonly abbo gevonden, dat Super SimOnly heet. Speciaal voor de Iphone. http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only

wel zaad is dat je dus de iphone los, simlockvrij zal moeten kopen, en dat het zoals die kk lijers van Tmobile 24 maanden contract is.

Giugiaro: bedoel je nou met je antwoord dat als je een simlockvrije 3GS koopt, dat ie het dan alsnog niet met andere providers doet dan Tmobile? of bedoel je gewoon dat als je m uit amerika haalt dat ie het dan niet doet met NL-providers?

verder wordt de prijs voor een 16gig simlockvrije iphone iets van 700 euro ofzo

Gewoon een 3G/3GS uit Amerika of de UK halen zodra de juiste software makkelijk te kraken is. Heb ik ook gedaan met m'n 2G. 1 uit de UK gehaald, zelf de software gecrackt in 5min en hoppa; simlockvrij, alles werkt, NL menu, NL woordenboek enz :)
 
Gewoon een 3G/3GS uit Amerika of de UK halen zodra de juiste software makkelijk te kraken is. Heb ik ook gedaan met m'n 2G. 1 uit de UK gehaald, zelf de software gecrackt in 5min en hoppa; simlockvrij, alles werkt, NL menu, NL woordenboek enz :)

Apple probeert dat nu juist tegen te houden...

de 3G kon je eerst nog gewoon bestellen en geleverd krijgen in Amerika, nu ben je al ''verplicht'' om er een service pakket bij te nemen. (provider)
 
7209_10.jpg


kopuhh?
 
kreeg net een mailtje van maccity, had bij hun een halve bestelling gedaan voor de Iphone 3G S, om te kijken hoe duur die is:

16gb: 869,-
32gb: 979,-

x|
 
Dit helpt zeker, bedankt sjoerd en denna.

mijn intresse heeft ook duidelijk de voorkeur voor de diamond2
2 dingen die jammer zijn geen flitser ( maar hoe vaak maak je nou foto's in het donker?)
en dat gedoe dat alle smsjes van een bepaald persoon in een soort van map krijgt. ( misschien een tweakje voor dat dat anders is.
Maargoed verder zeer vette foon.

Zie nu ook een nieuwe HTC die verwacht word de "Hero"






De knoppen en trackbal kan ik er waarderen, vind er alleen een achterlijke rare hoek in zitten?
verder zie ik ook nieuwe Touch flo software!?
 
Last edited:
Vind t wel een stoer toestel, denk alleen dat het lastig is als je hem in je zak hebt.

Nog ff wachten tot ik mn abbo kan overzetten en dan ga ik ook voor de 3GS.
 
Dit helpt zeker, bedankt sjoerd en denna.

mijn intresse heeft ook duidelijk de voorkeur voor de diamond2
2 dingen die jammer zijn geen flitser ( maar hoe vaak maak je nou foto's in het donker?)
en dat gedoe dat alle smsjes van een bepaald persoon in een soort van map krijgt. ( misschien een tweakje voor dat dat anders is.
http://www.google.nl/search?hl=nl&s...ct=result&cd=1&q=disable+threaded+sms&spell=1

;)
Maargoed verder zeer vette foon.

Zie nu ook een nieuwe HTC die verwacht word de "Hero"






De knoppen en trackbal kan ik er waarderen, vind er alleen een achterlijke rare hoek in zitten?
verder zie ik ook nieuwe Touch flo software!?

De Hero heeft android eh. Sense heet 't hier dus.
 
vind juist die eh skin die er om heen zit als drama overkomen.. nu heb ik sowieso een broertje dood aan skins.. daar word ie altijd trager van..

android ziet er van zichzelf toch vrij goed uit?.. simpel en duidelijk
 
Vind t wel een stoer toestel, denk alleen dat het lastig is als je hem in je zak hebt.

Nog ff wachten tot ik mn abbo kan overzetten en dan ga ik ook voor de 3GS.

Maat van me gaat half augustus naar de VS voor 3 maanden, dan laat ik m daar een 3GS naar me opsturen, unlocken kan goed dmv programma'tje dat UltraSnow heet.

Dan sluit ik zo'n SuperSimOnly af.

Geloof dat de 16 en 32 gig, resp. 599 en 699 dollar kosten, zonder abbo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top