Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.

Fox_gek

Pilsje erbij?
Kan ook aan mijn beperkte hoeveelheied geduld liggen :p

Wil gewoon dat een telefoon doet wat ik zeg, en niet steeds 2 sec moet wachten. Contactpers vinden ben je al 2 minuten verder ofzo.

als je op de hardware bel toets druk en je typt gewoon op het telefoon toetsenbord de letters (1x klikken) van je contact persoon in dat vind die hem ook.

voorbeeld
je wilt thuis bellen

klik op hardware knop bellen en druk op 8(t) 4(h) 8(u) en bij mij staat thuis boven aan :p.
dat gaat best snel hoor.

juist :p

ik hed mn n95 toen ook keihard op de parketvloeg laten stuiteren :p

ik gooide hem steeds 10cm omhoog en dan met mn andere handen weer opvangen :p ....
alleen de laatste keer mepte ik hem gewoon vrolijk door de kamer heen :D

Jij hoort duidelijk bij de groep gebruikers voor wie windows mobile niet bedoeld is :) Ik heb het al vaker gezegd, wil je zo'n toestel fatsoenlijk gebruiken, dan moet je verstand ervan hebben.

idd, ben ook zeer tevreden met m'n touch HD. Standaart is Windows Mobile kut, maar met wat aanpassingen werkt het best goed.

Bij mij is het ook vrij traag aan het worden, tips?

Feit ja.

Heb nu die Iphone, en dat is dus echt perfect. Moet wel toegeven dat die Touch diamond een fraai toestel is met een vet menu

De iPhone is gewoon veel natuurlijker, logischer, vloeiender etc. qua software, gemaakt voor normale mensen ipv nerds :p

ja ik zit dus ook hard te hikken he.. of weer mobile.. of iphone of weer geweun symbian (die nieuwe nokia straks).... ik trok me diamond ook slecht..

Iemand interessen in een MDA??
nog geen half jaartje oud en zet er nog NETJES uit.

Je had beter een Touch HD kunnen kopen Nico :p

Als die 2e hands te koop zouden zijn voor 180e zou ik niets liever willen ;)

http://forum.scooterforum.net/forum...oon-topic-5-a-156036/index34.html#post2828980

En hier weer verder.

Ik zag net toch een leuk artikel!

http://weblogs2.nrc.nl/hebben/2008/12/02/nokia-n97-touchscreen-smartphone-met-keyboard/

De N97:
windowslivewriternokian97specspicturesandvideo-e4a8image-thumb-1.png


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2O2Li74EYew"]YouTube - Nokia N97 Demo[/ame]

Als ik dit eerder had geweten, had ik nog wel even gewacht met m'n Xperia
 
Advertisement - register to remove this

Ik vind 1 ding raar aan die N97, waarom zit de navigatieknop zeg maar, links op het toetsenbord.. iig ik neem aan dat die knop een navigatieknop is. Bij de Communicators van Nokia zitten ze wel gewoon rechts
 
Vet ding die N97!

Zit zelf ook nog te twijfelen hoe of wat ..

Iphone vind k vet, maar kan k niet nemen als ik m`n hi abbo verleng. Alleen met Tmobile dacht ik wel ? ( Los kopen is wel optie )

Xperia vind ik ook dik. Zit alleen dat windows mobile op, en schijnt niet super te zijn?

Blackberry bold9000 of storm vind ik ook erg vet, maar ook deze zijn niet te krijgen met hi abbo ..
edit: zie net dat de bold wel te krijgen is met hi.

Hoe werkt dit trouwens, moet je perse een blackberry abbo hebben om te kunnen internetten enzo? En heb je dan aan alleen zo`n blackberry abbo genoeg? of moet je dan alsnog hi eindeloos online hebben?

Abbo bevalt me gewoon goed. Tmobile heb ik geen goeie ervaringen mee dus dat liever niet..
 
Last edited:
Ik wil m'n Blackberry Bold weer van de hand doen denk ik. Is het een goede deal om hem te ruilen tegen een Nokia E71 OF iphone eerste generatie?
 
dat is windows mobile..
zo'n toestel moet je gemiddel 3x per week een softreset geven

Bedankt spuit 11. Dat wist ik nog niet ;)
Ben er al bekend mee sinds de Motorola MPX200.

Het is niet WM dat vastloopt, maar de fantastische SE interface.
 
Ik wil mijn Blackberry Bold ruilen tegen een e71. Nu wilt iemand er 450 euro voor geven. Maar ik vertrouw er geen zak van. Deze email heb ik ontvangen:

Thanks so much for the quick response,Firstly i want you to understand that i'm from Paris in France and I'm buying this item for my grandson who is on vacation with his mum who works for the France embassy in west africa as a birthday gift, I have searched on the internet myself to know the shipping cost and its around 40.00Euro through (TNT/TPG REGISTER EXPRESS MAIL ,so i'm offering you a sum of € 450,00 Euro including shipping cost for this item and will be sending you the money in a very fast and secured way which I've been using for the past 2 years, which is either via bank transfer for auction payment or paypal.So if this is okay by you,get back to me with either your paypal account details such as :

Name :
Paypal account email address:
Address and phone number :

Or your bank account details such as :

Name :
Bank name :
Bank account number:
Bic code :
Iban:

Once i have either your paypal account details or bank account details payment will be made ASAP
Thanks and God bless.
Mrs Kristen.

Het is een @yahoo.com adres
 
Waarom zou iemand uit het buitenland helemaal moeilijk zo een telefoon willen kopen :X

Zullen wel weer van die oplichters zijn.
 
Haha, geld laten overmaken, overboeken, account freezen ofzo en wachten met shotgun op een stel grote neg0rs.
 
Echt ongelofelijk dat men hier nog steeds dit soort mailtjes post. Als je zo 1 binnen krijgt, gelijk deleten. Klaarrrr.
Had het laatste ook met m'n laptop. Een mailtje van een @yahoo adres dat overduidelijk door een vertaal machine was gegooid. Heb in het Nederlands gereageerd: 'vertaal dit maar domme hond.' Geen mail meer terug gehad :p
 
heeft iemand ervaring met de LG Renoir?

En ander vraagje over de iphone. Vond het een hele fijne telefoon alleen met 2g zit met het echo probleem wat niet meer is weggegaan. Nu heb ik zitten kijken bij t-mobile voor de 3g maar hoe zit dat iphone abbo in elkaar? Ik heb namelijk liever 2 aparte bundels voor bellen en smsen. Nu las ik dat zowel internet,bellen en smsen allemaal uit 1 bundel gaat?!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top