Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik had ook vrij vaak dat m'n X1 vast liep, nu (geen nieuwe rom) vrijwel geen last meer van. Af en toe is ie wel traag :(

Nicolas, weet jij of er NL roms te krijgen zijn, waar ? Op xda forum iig niet. Heb hem trouwens van KPN, heb niks in beeld waar ik me aan stoor, zoals vodafone bijv wel heeft.

Ik gebruik ook niet de standaard panel
 
Nicolas, weet jij of er NL roms te krijgen zijn, waar ? Op xda forum iig niet. Heb hem trouwens van KPN, heb niks in beeld waar ik me aan stoor, zoals vodafone bijv wel heeft.
Jawel, staat een dutch WWE rom op xdadev. Googlen werkt beter dan de search daar.
 
ik zie redelijk vaak van die mannetjes die een iphone hebben, en dan staan ze ermee in hun hand of doen er nutteloze dingen mee, en als ik even kijk, dan hebben hun eventjes aandacht, valt me gewoon op dat dat vaker voorkomt met een iphone dan andere telefoons
maarja zijn wel goede telefoons, heb er echt al veel van gehad, touchscreen vind k 1 van de betere die er bestaan, maar een touchscreen vind ik niet zo heel handig voor typen



lol, BB Bold voor 450 nu nog kwijtkunnen :p ze zijn in de winkel 400 euro ofzo
tijd terug toen ik die dingen verkocht, kreeg ik ze maximaal voor 425 kwijt, en die waren nog nooit aangeraakt, netjes in doos etc, simlockvrij

buitenland gewoon niet doen
krijg vaker biedingen op spullen, ze bieden altijd boven je vraagprijs, gewoon onzin
 
Ik mag in maart een nieuwe telefoon uitkiezen, iig mijn abbo loopt dan af.

Wat is een goede tip/aanrader? ik hoef niet perse te internetten ofzo..

max 30e per maand...
 
Dan kun je dus nu al verlengen.

Enne, vertel eens wat meer over wat je ermee wilt?

Juistem,

Ik ben een standaard gebruiker denk ik om het zo te zeggen, ik bel sms etc

Niet super veel meer, dus hoef geen hoog abbo te hebben. Ben wel een 'liefhebber' van een goede camera, en heb geen ervaringen met internetten op de mobiel...

Tot op heden heb ik veel samsungs gehad, maar de nieuwe nokia vind ik ook erg fraai.
 
Heb sinds gister via via de Blackberry Storm 9500 kunnen krijgen en ik moet zeggen dat het echt een wereldtelefoon is met vele optie's :)

Ben nu alleen opzoek naar een mooi headsetje voor erbij. Iemand een online site?
En weten jullie toeallig hoe dit zit met internet? Ik heb Vodafone en hij is ook gelocked door Vodafone, maar kan je er dan gewoon een internetbundel bij nemen en dan zou het allemaal moeten werken?
 
Net even 8gig kaartje + autolader voor blackberry besteld 8)

Ding bevalt mij tot nu toe erg goed :)

Toen ik hem kocht zat er al een 8gb kaartje ingelukkig :) Bij blackberry zie je wel dat je hem kaal koopt en alle accessoires zelf erbij moet kopen. Ik ben nu namelijk aan het kijken voor een headset in de vorm van gewoon 2 oordopjes aan draadjes. Maar je vind alleen maar die enkele oortjes die je in je oor stopt en werkt met bluetooth. Als ik muziek wil luisteren ga ik daar niet mee rond lopen 8P

Werkt het internet bij jou al Justin.?

Heb net bij mij even die instellingen veranderd van APN en TPC en ga vanmiddag internet aan laten sluiten.
 
Je hebt een abbo via vodafone en een toestel van vodafone mark? Dan kan je misschien het beste langs een vodafone winkel gaan en dan kunnen ze het daar instellen voor je, dan zit je zeker goed. Maar laat je niets aansmeren dat je niet nodig hebt ;)
 
Toen ik hem kocht zat er al een 8gb kaartje ingelukkig :) Bij blackberry zie je wel dat je hem kaal koopt en alle accessoires zelf erbij moet kopen. Ik ben nu namelijk aan het kijken voor een headset in de vorm van gewoon 2 oordopjes aan draadjes. Maar je vind alleen maar die enkele oortjes die je in je oor stopt en werkt met bluetooth. Als ik muziek wil luisteren ga ik daar niet mee rond lopen 8P

Werkt het internet bij jou al Justin.?

Heb net bij mij even die instellingen veranderd van APN en TPC en ga vanmiddag internet aan laten sluiten.

Hmm ik had wel een 1gig kaartje erbij maja vind ik wat weinig. Oordopjes etc zitten er wel gewoon bij.

Internet werkt bij mij maar ik heb dat blackberry internet genomen. 17,5 per maand ofzo. Maja weet niet of ik het blijf houden want gebruik eigenlijk niks van dat blackberry zelf.

Internet is wel erg snel op dat ding moet ik zeggen, en werkt lekker makkelijk :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top