Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.
Mooi, een 3g S. Dat wordt hem dan, ik mag in september een nieuwe telefoon uitzoeken, dus dan ga ik gelijk maar terug naar T-Mobiel.
 
Ik mag ook al een aantal maanden een nieuwe phone, nadat ruim een half jaar terug mn n73 het begaf loop ik met een 6230. Nooit zin gehad om weer uit te gaan zoeken wat er allemaal op de markt is.

Aan de ene kant wil ik wel graag iets van een touchding voor 't internet, maps etc, maar ik blijf gewoon een fan van drukknopjes..
Een maatje van me heeft zo'n Omnia en die vind ik verschrikkelijk kut werken.
Een iphone is nog wel ok, maar 't blijven van die mega dingen. :X

Die nieuwe iphone, zal die alleen met tmobile te krijgen zijn en wat gaat dat ong. kosten?
Ik zit nm nu bij VF en krijg vast wel een aanbieding wanneer ik bij hun blijf..
 
"Het apparaat uitgerust met 16 gigabyte geheugen gaat 199 dollar kosten, de versie van 32 gigabyte kost 299 dollar", aldus BNR nieuwsradio.

Hoe goedkoop dit dan ook met inbegrip van de wisselkoers voor NL klinkt, de werkelijkheid zal er ver naast zitten. Reken maar op dezelfde startprijzen dan wel niet iets hoger als de normale 3G 'n jaar geleden.

Is de Samsung F480 niets voor jou Björn'? Het is dan wel niet echt een ontzettend geschikte internetbrowser, maar toch een fijne interface en niet buitensporig groot. Prijs ervan wordt ook steeds scherper.

Het is natuurlijk altijd even afwegen welke functies je allemaal denkt te gaan gebruiken (lees: blijft gebruiken). Bij een Iphone 3gs heb je natuurlijk veel op zak, nav/mp3 met tulipstekker/ und so weiter..

Iemand enig idee wat de abonnement tarieven (voornamelijk internet) de komende tijd gaan doen? als je je contract nu weer twee jaar vastlegt, snijd je jezelf wellicht ook weer in de vingers met huidige tarieven.
 
*D

[ir]http://www.shikake.nl/wp-content/uploads/2009/02/htc_magic.jpg[/ir]

nu alleen nog wachten op vodafone :|
 
iemand die weet hoe ik een tmobile newerkblokering van een samsung c180 afkrijgt.?


mijn neukia 6500 slide beeldscherm is nu helemaal uitgevallen, en al me nummer staan nog op dat kut toestel, iemand een idee hoe ik die eraf krijg?

voor mij nooit meer een nokia iig..
 
iemand die weet hoe ik een tmobile newerkblokering van een samsung c180 afkrijgt.?


mijn neukia 6500 slide beeldscherm is nu helemaal uitgevallen, en al me nummer staan nog op dat kut toestel, iemand een idee hoe ik die eraf krijg?

voor mij nooit meer een nokia iig..

Je kan effe vragen hoe je bluetooth moet aan zetten, en dan zet je het over met nokia pc suite.
 
Baal ervan dat er op die Magic geen extern toetsenbordje meer zit... anders had ik um sowisow gehaald!

De G1 van T-Mobile lijkt er wel op, en heeft een toetsenbordje :)

t-mobile-g1-open-2.jpg
 
jaah, dat weet ik idd... maar de Magic had wat verbeteringen tov de G1, zoals betere accu en hogere versie van Android geloof ik. Eigenlijk alles waarom ik een G1 niet wou kopen was opgelost in die Magic, halen ze dat tobo weg :p
 
Ligt eraan hoeveel verstand je er van hebt natuurlijk. De rom van de Magic (iig de verbeteringen) kan met wat gekloot ook op de G1
 
Een vriendin van mij komt volgende maand terug uit Amerika,
Nu wou ik me door haar de iphone 3gS laten mee nemen..

Maar moet je dan nog software veranderen, of werkt die gewoon meteen?
 
Weet iemand precies wat de consequenties zijn van het gebruiken van een nieuwe Iphone, met Vodafone ipv T-Mobile?
 
Weet iemand precies wat de consequenties zijn van het gebruiken van een nieuwe Iphone, met Vodafone ipv T-Mobile?

3G is geen probleem als die simlock vrij is.

Hoor dat er voor de S versie waarschijnlijk buiten simlock ook nog een softwarelock op zit. (in Canada weer geen simlock)

Maar zoals ik al aangaf, heb er geen idee over.. dit is wat ik hoor/lees

Ik heb even wat mailtjes rond gestuurd naar zaken, ben eens benieuwd hoe het allemaal precies zit :)
 
Naar mijn weten worden ze daar niet zonder abonnement verkocht helaas. In Belgie, italie ,Zwitserland en vast nog wel een paar meer landen overigens wel..
 
Ik mag over een maandje ook weer een nieuwe foon.
Zit te denken aan de diamond2, Pro2 of Touch HD.
Ik heb zelf de Touch Diamond gehad en dat vond ik een super toestel alleen de batterij is echt een nadeel.
Iemand mening of ervaring?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top