Centraal mobiele telefoon topic #9

Status
Not open for further replies.
Richtig.... volkom scheiß... :|

Dit weekend ook maar even de hort op. Voorlopig nog geen iPhone's te krijgen hier in de buurt :(
 
Ik heb een tijd geleden mijn HTC Hero geroot, en er een custom rom opgezet.

Nu wil ik hem weer unrooten, en de orginele 2.1 rom van android erop zetten. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar!

Gewoon overschrijven met de vorige update (downgraden dus) werkt niet!

Iemand een idee? Ben letterlijk al 2 dagen aan het zoeken..
 
Ik heb een tijd geleden mijn HTC Hero geroot, en er een custom rom opgezet.

Nu wil ik hem weer unrooten, en de orginele 2.1 rom van android erop zetten. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar!

Gewoon overschrijven met de vorige update (downgraden dus) werkt niet!

Iemand een idee? Ben letterlijk al 2 dagen aan het zoeken..
Wat lukt er precies niet? Lees het topic Android 2.1 update voor Hero even door op GoT.

Volgens mij moet je een soort goldcard aanmaken.
 
Ja omdat er een andere bootloader op staat kan de update de bootloader niet vinden.

Maar als ik hem naar de orginele 2.73.xx.xx. wil updaten (met dus de orginele bootloader) heb ik het zelfde probleem..

Edit: Heb dit bootloader probleem dus al bij de Pre-Update.. (2.73.405.93)
 
Even een vraagje,

Hoe kun je op een E72, ALLE internet/3G verbindingen uitzetten?
Moeders heeft een E72 gekregen, maar heeft geen i-net abbo (ook niet nodig), vandaar.
 
kga binnen nu en een maandje een iPhone 4 aanschaffen dus als iemand nog een simlockvrije eerlijke E72 in Zodium Black wilt dan moet diegene maar even een pbtje sturen. richtprijs 250e
 
Zijn hier meer mensen met de combinatie Blackberry / Hi ?

Ik heb afgelopen vrijdag m'n abo verlengd, en een bold 9700 erbij gekregen. Nu wil ik daar m'n e-mail op instellen, maar bij de installatiewizard kan ik alleen een BES account aanmaken.

Weet iemand waardoor dit komt? Abo nog niet overgezet misschien?
 
BES lijkt me niet de bedoeling, kun je niet voor BIS kiezen? Heb je al een BB logo rechtsboven in het scherm? Daarmee kun je zien of je een BB bundel hebt...
 
Ik heb een BBinternet abbo erbij genomen.
Ook heb ik het BB logo rechtsboven staan (3G-BBlogo-Bereikindicator)

Bij de installatiewizard is dit de enige optie:
Selecteer een optie voor het instellen van uw e-mail.
- Ik wil een e-mailaccount van het werk gebruiken met een Blackberry Enterprise Server
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top