Centraal mobiele telefoon topic #9

Status
Not open for further replies.
Op die 9700 Bold zit software om te zien waar je bent.

Als je het ket KPN doet kun je KPN op Weg erbij nemen :+
 
Is dat er inmiddels al voor Android dan? (Dat was immers m'n vraag)

ja er is een beta versie zie ik net @ nieuwsgroepen...

/edit
beschrijving:

***Dit is de beta voor Android 2.1 en hoger***

WhatsApp Messenger is a smartphone messaging app which allows you to exchange messages with your friends and contacts without having to pay for SMS. WhatsApp Messenger is cross platform and is currently available for iPhone and BlackBerry and yes, iPhones and BlackBerries can message each other too! To send and receive messages, WhatsApp utilizes your existing smartphone internet data plan: 3G/EDGE (or Wi-Fi when available)

In addition to messaging, both iPhone and BlackBerry WhatsApp Messenger users can send each other unlimited images, video and audio media messages.

***Dit is de beta voor Android 2.1 en hoger***
 
Ik lees op deze site over de Blackberry Bold dat er wel gps in zit maar ik kan niet zo snel vinden wat voor navigatiesoftware er bij zit. Weet iemand dat? Want ik wil nu ook een blackberry toestel gaan nemen. Iedereen is er zo over te spreken. En hoe zijn de ervaringen in combo met KPN? Zit daar nu bij en ik heb geen zin om over te stappen ofzo. Alvast bedankt!

Er zit idd gps op de bold. Hij wordt standaar geleverd met een programma bb maps. Dit zijn enkel kaarten die je via je internet streamt en staan er dus niet standaar op. Dit is ook geen sprekende navi software.

Kpn op weg kan je er idd bij nemen en je kan er een proefabbo van 2 weken opnemen. Hoe dit bevalt zou ik niet weten omdat ik het nooit geprobeerd hebt. Wil je gewoon software erop om te navigeren moet je software van Garmin op je bb zetten en dan kan je dus wereldwijd zonder roaming navigeren :)
 
ja er is een beta versie zie ik net @ nieuwsgroepen...

/edit
beschrijving:

***Dit is de beta voor Android 2.1 en hoger***

WhatsApp Messenger is a smartphone messaging app which allows you to exchange messages with your friends and contacts without having to pay for SMS. WhatsApp Messenger is cross platform and is currently available for iPhone and BlackBerry and yes, iPhones and BlackBerries can message each other too! To send and receive messages, WhatsApp utilizes your existing smartphone internet data plan: 3G/EDGE (or Wi-Fi when available)

In addition to messaging, both iPhone and BlackBerry WhatsApp Messenger users can send each other unlimited images, video and audio media messages.

***Dit is de beta voor Android 2.1 en hoger***

Moet je die via de pc er op zetten dan ofzo? Of is die nog niet voor 't grote publiek beschikbaar?
 
Vraag over de iphone 4.

Ik zit te kijken om hem los te kopen in Belgie, want daar koop je hem voor €640 zonder abbo. Stel dat ik hier in NL er 1 koop met abbo ben ik €45 per maand x 24 maanden + €90 + 25 = €1123. Maar dan heb ik wel maar 300min en 300 sms, wat voor mij te weinig is.
Ik zit nu alleen met een goed vodafone abbo, maar werkt die wel in zo'n Iphone? Of kan je alleen met een t-mobile abbo in die iphone?
 
Ik zit zelf ook te kijken naar de Iphone 4 (16gb). Als je een 1jarig i300 abbo neemt bij tmobile (45 e per maand, incl internet) betaal je eenmalig 320e. Als je datzelfde abbo als simonly neemt betaal je 12e per maand, met 10e extra voor internet. Dus dan betaal je 23e (45-22) per maand extra voor de telefoon, 12 maandenlang, dus ongeveer 280e. 280 + 320 = 600 is dus het totaal wat je dan betaalt voor de telefoon. Best een goede deal denk ik?
 
Vraag over de iphone 4.

Ik zit te kijken om hem los te kopen in Belgie, want daar koop je hem voor €640 zonder abbo. Stel dat ik hier in NL er 1 koop met abbo ben ik €45 per maand x 24 maanden + €90 + 25 = €1123. Maar dan heb ik wel maar 300min en 300 sms, wat voor mij te weinig is.
Ik zit nu alleen met een goed vodafone abbo, maar werkt die wel in zo'n Iphone? Of kan je alleen met een t-mobile abbo in die iphone?

Als je een simlockvrij toestel koopt kan je Vodafone sim gewoon in je iPhone (denk er wel om dat er een micro sim in de iPhone 4 gaat en niet een normale. Je zult je simkaart dus moeten verknippen, vervolgens past hij zonder een adaptertje niet meer in andere telefoons)
 
Iemand bekend/ervaring met studentmobiel.nl? Zijn (qua) iPhone echt beduidend goedkoper. Wat zijn trouwens de wezenlijke verschillen tussen een iPhone met een Relax abbo en eentje een 'echt' iPhone abbo?
 
Hoe zit het trouwens met zo'n t-mobile iPhone. Als na een jaar je abbo is afgelopen, kan je er dan zomaar een abbo van een andere provider op knallen?
 
als jij een 1 jarig contract hebt wel. na 1 jaar kan je je telefoon simlockvrij laten maken door t-mobile. daarna kunnen alle simkaartjes die je wilt erin (wel even verknippen naar micro-sim variant)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top