Centraal mobiele telefoon topic #9

  • Thread starter Thread starter Ttw
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Ben er erg tevreden mee Marc. Mn vriendin heeft een galaxy s dus heb daar ook ervaring mee maar ik zou niet direct kunnen kiezen tussen die twee, ze hebben beide hun voor en nadelen... De samsung is misschien meer een multimedia telefoon en de htc een zakelijke/tweak. Naast het scherm, de knoppen en de flitser zijn ze zo goed als hetzelfde.

Scherm is imo wel ff wat beter bij de SGS.

goedzo rickaaaah :+
Idd, sense van htc en touchwiz van samsung geloof ik. Wat dat betreft scheelt het best wel wat, sense heeft bijv. schakelbuttons erin zitten om wifi/3g/gps etc te kunnen inschakelen. Samsung heeft dat niet.

Zit er std in hoor, in dat pulldown menu. Bij 2.2 kun je de GPS ook uitzetten via dat menu.

Dat is knap. Er zijn alleen maar onofficiele en behoorlijk kreupele froyo's voor de SGS.

Kleine reg file draaien of handmatige aanpassing doen, KIES in ontwikkelmodus zetten, en klaar, haal je de officiele 2.2 zo binnen. Zie XDA developers....Draai m al een dag of 10.

Daar is een app voor :) kun je het ook op een andere tel zetten. Gewoon ff zoeken in de market.

Fancy Widgets, maar die is er niet meer...

Iets anders, ik luister vrij veel webradio. Daar was nog niet echt een mooie app voor..Onlangs TuneIn gedownload, :~ :~ echt een SUPERapp, werkelijk alle streams kun je vinden.
 
Last edited:
Scherm is zeker een stuk fraaier, vooral in lichte omstandigheden, mooiste wat ik ooit gezien heb. In dat pulldown menu zit helaas geen apn/3g switch... Heb jij die lagfix gedraaid?
 
Ja, op 2.1 wel. 2.2 is het niet nodig, veeuuulll beter. Als ik mag vragen, waarom zou je een 3G switch willen?
 
Iets anders, ik luister vrij veel webradio. Daar was nog niet echt een mooie app voor..Onlangs TuneIn gedownload, :~ :~ echt een SUPERapp, werkelijk alle streams kun je vinden.

[ir]http://img812.imageshack.us/img812/9158/img00074201009092022.jpg[/ir]

Ik ging hem even ophalen en kijk eens wie we daar hebben :+
 
Weet iemand trouwens nog een overclock app voor de Hero die goed is? Sinds 2.1 update is hij mij net te langzaam...
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik op mijn Desire, gedownloade applications erop kan zetten? Had laatst via nieuwsgroepen Whatsapp binnen gehaald, maar geen idee hoe ik dit vervolgens werkend op me telefoon krijg...
 
apk-bestanden op je sd kaart zetten en appinstaller installeren, deze zoekt automatisch je sd kaart af naar apk bestanden en kan deze ook meteen installeren.
 
Scherm is imo wel ff wat beter bij de SGS.
Kleine reg file draaien of handmatige aanpassing doen, KIES in ontwikkelmodus zetten, en klaar, haal je de officiele 2.2 zo binnen. Zie XDA developers....Draai m al een dag of 10.

Ahh, ik had gemist dat JPC via KIES beschikbaar is gekomen. Ik had JPC enkel icm Odin gespot. Ik wacht maar even op de alpha, draai nu 2.1 JM5 met ext4 lagfix en heb er niets over te klagen.

Iets anders, ik luister vrij veel webradio. Daar was nog niet echt een mooie app voor..Onlangs TuneIn gedownload, :~ :~ echt een SUPERapp, werkelijk alle streams kun je vinden.

Hendig!
 
Mijn abbonament is 21 oktober afgelopen, dus heb hem net alvast verlengt. Ook direct snel onbeperkt internet erbij genomen. Maar dat gaat dan ook pas op die datum in neem ik aan ? Helemaal vergeten te vragen. En hoe zit dat met downloaden van dingen ? Dat betaal je er weer extra overheen ? En wat verstaan ze onder downloaden, ook filmpjes op youtube kijken enzo ?
 
In het buitenland betaal je grof voor internetten maar sms'en is ook lekker aan de prijs, is whatsapp dan voordeliger ? Lijkt mij wel mitsje niet voor het verbinden betaald maar voor de verstuurde data ?
 
Ik kan ook een nieuwe foon uitzoeken, maar weet echt niet wat ik moet kiezen.

Heb nu een E52 en hou wel van zakelijk maar toch redelijk wat functies. Galaxy S etc moet ik teveel voor bijbetalen en daar heb ik ook geen zin in. Iemand een idee voor een goeie opvolger voor mijn E52? Nokia heeft niet veel op het moment of wel?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top