Centraal mobiele telefoon topic #9

  • Thread starter Thread starter Ttw
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Heb laatste tijd met mn Hero een raar probleempje:
Als ik m'n headphones er indoe (originele) dan geef hij uiteraard bovenin het schermpje het icoontje dat er headphones ingestoken zijn. Alles doet het dan gewoon, perfect.

Alleen als ik ze er weer uit trek, blijft het icoontje staan :P En daarmee denkt de telefoon nog steeds dat er headphones inzitten en kan ik dus niemand meer horen praten als ik gebeld word.

Dit is wel weer opgelost als ik de telefoon uit en weer aan zet, alleen om dit nou iedere keer na het gebruik van headphones te doen.. :(

Iemand hier ervaringen mee?
Met apple oordopjes doet hij overigens precies hetzelfde..
 
vandaag dell streak binnen gekregen op het werk.. machtig ding hoor 8).

desire HD is ook wel een ultieme opvolger voor mijn HD2
 
Heb laatste tijd met mn Hero een raar probleempje:
Als ik m'n headphones er indoe (originele) dan geef hij uiteraard bovenin het schermpje het icoontje dat er headphones ingestoken zijn. Alles doet het dan gewoon, perfect.

Alleen als ik ze er weer uit trek, blijft het icoontje staan :P En daarmee denkt de telefoon nog steeds dat er headphones inzitten en kan ik dus niemand meer horen praten als ik gebeld word.

Dit is wel weer opgelost als ik de telefoon uit en weer aan zet, alleen om dit nou iedere keer na het gebruik van headphones te doen.. :(

Iemand hier ervaringen mee?
Met apple oordopjes doet hij overigens precies hetzelfde..

Precies het zelfde probleem!
 
Telefoon uit tas gestolenis volgens life line van TPH onbeheerd achter laten _O-. Kneuzen , ben een HTC lichter. Nu maar een 2e brief schrijven.
 
Hallo,

Is de nokia E72 een fatsoenlijke telefoon?
Of iemand anders die iets weet voor max 21 euro per maand, provider maakt niet uit?
mijn samsung star qwer(shit)ty is kapoet(kut ding)

groeten brian
 
google is je vriend. daarnaast is het moeilijk voor jou beslissen.

wil je touch? wil je slide-phone? wil je absoluut geen appel of android oid?
Zijn zoveel verschillende toestellen..
 
Heb laatste tijd met mn Hero een raar probleempje:
Als ik m'n headphones er indoe (originele) dan geef hij uiteraard bovenin het schermpje het icoontje dat er headphones ingestoken zijn. Alles doet het dan gewoon, perfect.

Alleen als ik ze er weer uit trek, blijft het icoontje staan :P En daarmee denkt de telefoon nog steeds dat er headphones inzitten en kan ik dus niemand meer horen praten als ik gebeld word.

Dit is wel weer opgelost als ik de telefoon uit en weer aan zet, alleen om dit nou iedere keer na het gebruik van headphones te doen.. :(

Iemand hier ervaringen mee?
Met apple oordopjes doet hij overigens precies hetzelfde..

trek je hem er te snel uit. Rustig eruit trekken is de trick;)

Woensdag trouwens de galaxy gehaald. En jezus wat een monster van een telefoon. De snelheid en scherm niet normaal meer. Dingetje is trouwens stuk lichter dan me hero terwijl flink stuk groter is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top