Centraal mobiele telefoon topic #9

  • Thread starter Thread starter Ttw
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
trek je hem er te snel uit. Rustig eruit trekken is de trick;)

Woensdag trouwens de galaxy gehaald. En jezus wat een monster van een telefoon. De snelheid en scherm niet normaal meer. Dingetje is trouwens stuk lichter dan me hero terwijl flink stuk groter is.

Zet zsm de Android 2.2 update er maar op, dan wordt ie pas echt snel :P
 
Ik wil mn e72 updaten, is daar nog een andere manier voor aangezien ik een mac heb...

Je kan je E72 toch gewoon updaten zonder PC? Volgens mij haalde dat ding van mij toentertijd gewoon updates binnen en die kon ik draaien vanaf het toestel zelf.. Zit een programma in die heet SW Update geloof ik.
 
Mijn abonnement is afgelopen en ben op zoek naar misschien een andere provider (heb nu HI).
Iemand die mij wegwijs kan maken in de nieuwe telefoons en abbo's ? Heb nu een htc hero maar die vind ik niet echt heel erg fijn. Nieuwe abbo mag rond de 30 euro kosten, 2 jarig.

bvd
 
hero vind ik nogal traag, ik weet niet wat voor nieuwe toestellen er op het moment zijn en wat fijn is ? Belgedrag/sms gedrag ligt iedere maand rond de 25/30 euro
 
Besturing is opzich wel fijn, maar het duurt allemaal zo lang + slechte camera in de hero. Volgende telefoon moet iig een goede camera hebben!
 
Weet iemand hoe je de Samsung Star open gedraait krijgt?
zodat je alleen de telefoon covers zeg maar los in handen hebt?

Grz Sven
 
zo snel als die n8 verkrijgbaar is bestel ik hem.
n900 heeft toch teveel functies die ik niet gebruik.
Alleen de fm functie is ideaal.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top