Centraal mobiele telefoon topic #9

  • Thread starter Thread starter Ttw
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Schrik me net dood van m'n rekening..
1 x moet ik in een lamme bui wat opzoeken op internet en sloot 'm volgens mij gewoon af.
Ja juist, alleen de browser, niet de connectie ofzo?
Is dat k***erding 4 uur lang verbonden geweest.
Duur feestje.
 
Vraagje de Fair-use policy van vodaphone. Als je over je internet verbruik heen gaat. Krijg je dan altijd een bericht dat je overheen bent. En moet je altijd bij betalen als je er overheen bent?
 
Heeft iemand een gratis app voor de E72 waarbij je je smsjes als chat kan zien?

Heb al Threadsms en SMSChat geprobeerd maar dat zijn proefversies en dan moet je bij elk smsje de reclame weg gaan halen...
 
Vraagje de Fair-use policy van vodaphone. Als je over je internet verbruik heen gaat. Krijg je dan altijd een bericht dat je overheen bent. En moet je altijd bij betalen als je er overheen bent?

Bij Hi is het iig zo dat je een berichtje krijgt met hoeveel % je van je dataplan hebt gebruikt.. (aangezien zij een netwerk delen), wss hetzelfde?
En dit berichtje is dan vaak een percentage van 80 - 99 %, soort van waarschuwing dus. Tenzij je er in 1x echt drastisch over heen gaat naturlich.
 
Nou, ik heb enkel m'n facebook geopend, daar wat gereageerd en afgesloten.
Kleine 4 uur en 42euro verder is de connectie verbroken.

Ik zou ff bellen met de klantenservice. Meestal kun je in dergelijke gevallen iig wel regelen dat je met terugwerkende kracht een abo'tje neemt.

Is ook echt achterlijk veel of was het in het buitenland? Bij roaming heeft de EU nu wel een maximumtarief vastgesteld van €59,90 per maand geloof ik.
 
Ik kan ook binnenkort een nieuw toestel uitzoeken. Eigenlijk boeit het me niet veel. Ik heb nu de Nokia E63, ideaal ding voor te smsn en bellen dus.

e63-blue.jpg


Maargoed ik kan en moet m'n abo opzeggen op verlengen. Ik zit nu bij Vodafone. Wat zijn nou de verschillen tussen al die toestellen op de markt?
Opties:
* Nokia N8, nieuw en leuk ding? Waarom?
* De HTC touch HD2 is mooi
* De Blackberry bold 9700 vind ik wel mooi, maar die is al lang verkrijgbaar op de markt dus zal binnenkort wel een opvolger krijgen?
* Apple Iphone 4? Heeft dure abo's waar je weinig minuten voor veel geld krijgt? Welk toestel verslaat dit ding nou wat betreft gebruiksvriendelijkheid, mogelijkheden etc.

Als ik dat zo lees is er geen toestel te krijgen wat die Iphone verslaat. Ik volg het allemaal niet meer. Eventueel neem ik me lekker een sim-only abo en houd ik m'n oldskool E63.
 
Vraagje de Fair-use policy van vodaphone. Als je over je internet verbruik heen gaat. Krijg je dan altijd een bericht dat je overheen bent. En moet je altijd bij betalen als je er overheen bent?

Je krijgt gewoon bericht van Vodafone dat je teveel data hebt gebruikt. Het maximale verbruik is ? x het gemiddelde verbruik. Je moet ook echt gek doen wil je daar overheen komen. Mijn telefoon zit namelijk altijd te syncen en gebruik door de weeks iedere dag de telefoon als modem op de laptop. Ik heb nog nooit een waarschuwing gekregen iig :)
 
Je krijgt gewoon bericht van Vodafone dat je teveel data hebt gebruikt. Het maximale verbruik is ? x het gemiddelde verbruik. Je moet ook echt gek doen wil je daar overheen komen. Mijn telefoon zit namelijk altijd te syncen en gebruik door de weeks iedere dag de telefoon als modem op de laptop. Ik heb nog nooit een waarschuwing gekregen iig :)

ik heb het bij Hi 1x voor elkaar gekregen :)
toen heb ik een systeemupdate van Android gedownload via mn mobiel netwerk.. dat zal het zijn geweest..

voor de rest heb ik er nog nooit last van gehad :)
ik kreeg toen trouwens wel een smsje dat mn datasnelheid gehalveerd werd omdat ik 10x boven het gemiddelde zat van de normale gebruiker :+
 
Je krijgt gewoon bericht van Vodafone dat je teveel data hebt gebruikt. Het maximale verbruik is ? x het gemiddelde verbruik. Je moet ook echt gek doen wil je daar overheen komen. Mijn telefoon zit namelijk altijd te syncen en gebruik door de weeks iedere dag de telefoon als modem op de laptop. Ik heb nog nooit een waarschuwing gekregen iig :)

nieuwe abbo's (die vanaf 6 november 2010) zijn afgesloten hebben een harde limiet van 1gb. daarna 30cent per MB.
 
ik heb het bij Hi 1x voor elkaar gekregen :)
toen heb ik een systeemupdate van Android gedownload via mn mobiel netwerk.. dat zal het zijn geweest..

voor de rest heb ik er nog nooit last van gehad :)
ik kreeg toen trouwens wel een smsje dat mn datasnelheid gehalveerd werd omdat ik 10x boven het gemiddelde zat van de normale gebruiker :+

Ik had het met t Wk, de hele tijd refreshen voor tussenstanden :P
 
Hi.nl said:
Hi heeft voor zijn Internet op je mobiel-bundels een Fair Use Policy. Een Fair Use Policy geeft de limiet aan van je dataverbruik per maand. Deze limiet wordt maandelijks gesteld op 10x het gemiddelde dataverbruik. Ga je daar overheen dan wordt je snelheid de rest van die maand tijdelijk verlaagd.

Best chill dus voor de Hi gebruikers (waaronder ik)
 
nouja chill..
ze verkopen ook heel veel internet abo's voor 1e jaar helft van de prijs, of 1e helft gratis.. of whatervaah..
die mensen nemen dat er dan maar bij omdat het leuk is,, daarna gebruiken ze dit noooooit meer.. die verlagen uiteraard wel mijn datalimiet en dus ook de jouwe
 
Idd:P ik gebruik mijn internet vooral voor internet radio omdat ik geen FM radio in mijn telefoon heb. dus ik zit er zo maar over heen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top