Centraal mobiele telefoon topic #9

  • Thread starter Thread starter Ttw
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hoop dat dit ook een stimulans voor T-Mobile wordt om het netwerk te verbeteren (zowel voor het mobiel bellen als internetten).
Want als ik zie hoe de dekking en snelheid bij vrienden is die de Iphone los hebben gekocht en Vodafone hebben, schrik ik toch weleens, minimaal 3x zo beter en sneller als bij T-Mobile.
 
Ga je er nu wel een kopen dan? Denk dat de consument nog jet vrolijkste werd van dit alleenrecht (exclusiviteit...)

Ik ben niet de gemiddelde klant want ik heb alles bij de KPN en wilde niet alleen voor een Iphone overstappen. Soort van merktrouw ook.

Ik zou dus nu best overwegen om een iPhone te kopen. Mijn vrouw heeft er ook een, en vind het wel prima. Zeker met een iets betere camera.
 
Ik kan je echt niet volgen, iets wel prima vinden en weten dat er iets beter is terwijl je dat pas over een jaar pas gaat zien?
 
:)

Ik had wel een iPhone willen hebben ja, alleen wilde ik er niet voor overstappen. Ik vind het fijn dat ik over een jaar ook een iPhone kan kiezen...zonder gedoe gewoon bij KPN.
 
HTC + Windows mobile wordt je in ieder geval ook niet vrolijk van.

Voor de tweede keer het scherm van mijn HTC Touch pro 2 kapot. Ook komen smsjes pas aan als je de telefoon uit je zak pakt. Vreselijk irritant. Ook wordt hij vreselijk traag na redelijk wat smsjes in de inbox..

Ik denk dat ik maar een Iphone 3g tweede hands op de kop tikt, was erg tevreden met de 2g!
 
Alles behalve dat scherm ligt volledig aan windows mobile, was er redelijk fan van totdat ik een android toestel kocht :W
 
Arne, heb jij je E52 nog geupdate laatst?
Ik heb voor 't eerst echte problemen, namelijk dat ik totaal geen toon of tril meer krijg bij sms ontvangst..
Nauwelijks wat over te vinden op google, op wat mensen na met dezelfde probs, maar geen oplossing.

Edit: ah, ondertussen toch wel. Ik zou een shitload van m'n sms eruit moeten knallen ofzo. Even proberen zo.
 
Last edited:
Arne, heb jij je E52 nog geupdate laatst?
Ik heb voor 't eerst echte problemen, namelijk dat ik totaal geen toon of tril meer krijg bij sms ontvangst..
Nauwelijks wat over te vinden op google, op wat mensen na met dezelfde probs, maar geen oplossing.

Edit: ah, ondertussen toch wel. Ik zou een shitload van m'n sms eruit moeten knallen ofzo. Even proberen zo.

Heb m wel geupdate, maar nog maar 1 dag gebruikt oid. Gebruik m alleen als backup voor mn Galaxy S. Geen problemen gehad, maar ik heb ook geen 'shitload sms' :D
 
Is er een andere manier om je E72 te updaten dan via een windows computer? (heb zelf een mac) Ik heb nog een firmware versie uit 2009 en heb het gevoel dat er meer uit het toestel te halen is als ik m update...

Of moet ik dan echt naar een phonehouse oid...?
 
Is er een andere manier om je E72 te updaten dan via een windows computer? (heb zelf een mac) Ik heb nog een firmware versie uit 2009 en heb het gevoel dat er meer uit het toestel te halen is als ik m update...

Of moet ik dan echt naar een phonehouse oid...?

Ken je niemand met een Windows PC?
 
Heb m wel geupdate, maar nog maar 1 dag gebruikt oid. Gebruik m alleen als backup voor mn Galaxy S. Geen problemen gehad, maar ik heb ook geen 'shitload sms' :D

Alright. 't Is bij mij nu wel gefixt. :)
Maar terwijl ik zocht naar de oplossing, kwam ik toch een partij problemen tegen die mensen ondervinden met dat ding..
Gelukkig zelf nauwelijks last van, maar ik gebruik 'm ook niet heel intensief.
 
Even voor de Blackberry kenners hier. Ik heb momenteel de oude Bold van mn broer in gebruik, nu is het vreemde dat ik met mijn normale kpn surf&mail abbo gewoon het internet op kan (naar mijn weten hoort dit niet te kunnen met een normaal abo).
Nu staat er op deze Bold 9000 wel de rom van de 9700, kan het hier mee te maken hebben? Ik vraag dit omdat ik natuurlijk niet het risico wil lopen om dalijk opeens op hoge kosten te komen oid.
 
Surfen kan geloof ik wel, gebruik maken van de BIS niet (pushmail), geen idee of het extra kosten met zich mee gaat brengen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top