Centraal mobiele telefoon topic #9

  • Thread starter Thread starter Ttw
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Wie o wie kan mij wijzer maken.

ik heb momenteel een sony ericsson xperia x1.
Sinds afgelopen week als ik hem dan wil open schuiven krijg ik een scherm in 1 kleur. Ik zie niks meer van een programma of wat dan ook. Als ik hem dan weer terugschuif is het soms weg maar niet altijd. Als het scherm blijft hangen moet ik de batterij eruit halen en het toestel tot 3x toe opnieuw opstarten wil het verdwijnen.

ik heb het toestel in juli nog via de sony ericsson website geupdate.\

Wie kan mij vertellen hoe ik dit moet oplossen? of raden jullie aan naar een erkend servicepunt te gaan?
Factory reset, als dit niet helpt is het waarschijnlijk hardware en moet je inderdaad naar een servicepunt gaan.
 
Factory reset, als dit niet helpt is het waarschijnlijk hardware en moet je inderdaad naar een servicepunt gaan.

factory reset gedaan. Hielp niets.

vandaag naar een kpn businesscenter geweest. daar kon hij ook niet gerepareerd worden dus hij is opgestuurd.
 
heb sinds zaterdag een iphone 4 en nu al problemen,
ik kan gebeld worden en ook opnemen ook kan ik iemand bellen maar ik hoor niets en de andere partij ook niet!
mic en speaker werken wel gewoon, wat zou een oplossing kunnen zijn?
 
Even je koptelefoon erin en eruit doen, soms als je headset gebruikt en er weer uit haalt herkend de iPhone niet dat er geen headset meer in zit, waardoor het je microfoon uitschakelt.
 
Ik heb last van dat smsjes niet direct verzonden/ontvangen worden, extreme irritant wanneer je niet in staat bent om te bellen en wel direct iets door moet geven. Ik had er last van met mijn HTC Touch Diamond, Samsung Omnia en ook met BlackBerry. Ik heb al 4 jaar dezelfde simkaart en heeft ook een keer onderwater gelegen, maar problemen waren daarvoor ook al. Vind het ongelofelijk irritant en de beste meneer bij de Hi winkel wist ook niet wat het probleem was.

Nieuw simkaartje bestellen? Heb dit nummer namelijk nodig vanwege zakelijk gebruik en verdere diensten van Hi zijn wel prima in orde.
 
zeggen dat je je toestel ben verloren, dus simkaart. Hun blokkeren je simkaart en jij krijgt een nieuwe. Simple as that

Dan moet je gewoon 17.50 betalen hoor *spreekt uit ervaring*

Volgens mij kan je ook gewoon (bijna) gratis een nieuwe SIM halen, als je zegt dat die gaar is.

Als het goed is zou je een gratis SIM kaart moeten krijgen als hij niet meer naar behoren werkt idd. Beetje service van de provider.

Conclusie: je belt naar Hi en zegt dat je SIM kaart niet naar behoren werkt en als het goed is regelen zij een nieuwe voor je.
 
Dat eerst maar eens doen:). Verder geen mensen die hier wel eens last van hebben gehad?

Henri: ik zal wel even bij Eddy langs gaan dan.
 
zaterdag mijn telefoon (n95) voor de 1239821e keer laten vallen. Dit keer opengeschoven, recht met het scherm op het beton. Toen hij de grond raakte zag ik het scherm uitspringen en wist dus al hoe laat het was. Gelukkig met een usb kabel en een hoop blind geklik mijn foto's en contacten nog op de pc gekregen en maar meteen naar de hi winkel gereden voor een nieuwe N8. Hij wordt echter pas 8 november geleverd dus maar even een oude koelkast uit de kast getrokken. Hoop met de N8 net zo'n fijne telefoon als de n95 te hebben gekocht.
 
Heb hem al in mijn handen gehad. als je de n95 fijn vond is de n8 ook fijn, alleen anno 2010 is de menustructuur enzo gewoon bagger!
 
Heb hem al in mijn handen gehad. als je de n95 fijn vond is de n8 ook fijn, alleen anno 2010 is de menustructuur enzo gewoon bagger!

Ik ook, moet zeggen het opensource op symbian is fijne vernieuwing is, neemt niet weg dat symbian wat achterhaald is.
Toch is het wel een besturingssysteem wat stabiel draait, en dat zullen veel mensen wel kunnen waarderen.
ik krijg mijn n8 ook op 8 november.
 
ik erger me gewoon aan het 100 keer klikken voor je hebt wat je wilt.

open maar eens de browser, ga naar www.nu.nl, en ga daarna naar bijvoorbeeld www.ad.nl

dat zijn gewoon 43 handelingen bij wijze van spreken. daarnaast vind ik de camera er echt idioot uit steken, had dat mee genomen in het design van de body..

maar als ik vandaag tijd heb zal ik er nog wel wat mee spelen .
 
ik erger me gewoon aan het 100 keer klikken voor je hebt wat je wilt.

open maar eens de browser, ga naar www.nu.nl, en ga daarna naar bijvoorbeeld www.ad.nl

dat zijn gewoon 43 handelingen bij wijze van spreken. daarnaast vind ik de camera er echt idioot uit steken, had dat mee genomen in het design van de body..

maar als ik vandaag tijd heb zal ik er nog wel wat mee spelen .

Nja, met symbian was het iig een stuk minder klikken dan met Windows Mobile hoor. Toen ik de pincode wilde veranderen heb ik me echt rot gezocht om het te kunnen wijzigen.
 
Ben nooit echt weggeweest van de blackberry's maar die nieuwe blackberry torch is echt wel nice. Touchscreen en toetsenbord.

blackberry-torch-xl3.jpg
 
hij is wat groot, en het toetsenbord is heel soft. nieuwe versie van besturingssysteem vind ik wel een vooruitgang!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top