Centraal mobiele telefoon topic #9

  • Thread starter Thread starter Ttw
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Doelde meer op het contacten verhaal. Ik gebruikte idd een backup app, maar daar moet je root voor hebben, en dat heb ik nu ff niet met 2.2.

Trouwens, een sneltoets om 3g uit te zetten zit er wel op (sinds 2.2). Druk maar eens 2 seconden op de aan/uit/toetsenblok knop... :)
 
Heb laatste tijd een probleem met mn hero:
Ik had altijd overal bereik.
Nu heb ik sinds een paar dagen af en toe geen bereik (ook buiten), wel internet..

Heb overigens kpn..
 
handig android, hoef je niet meer bang zijn om je tel te verliezen zonder dat je een backup hebt.

Ik sync het allemaal automatisch via Gmail Contacts, ook prima. Ook altijd een backup en overal ter wereld je tel. contacten kunnen openen/editten.
 
heeuh! nieuwe iphone :p
1e was na 2 dagen al kapot zoals hier eerder vermeld, binnen 2 weken dus een nieuwe.
en de ouwe heb ik zolang nog mee kunnen smsen.
valt me niets tegen die service van t-mobile.

Iphone icm abonnement is imo echt dom. Even een rekensommetje:

T-mobile 2-jarig abonnement 300 minuten én 300 smsjes (dit is het meest gangbare abonnement lijkt me). Dit kost je €44,95 per maand bij een 2-jarig abonnement. Verder betaald je voor de Iphone 4 32 GB dan een additionele €249,95 toestelprijs. Aansluitkosten 60 euro. Dit komt neer op:

24 x 44,95
1 x 249,95
1 x 60
_______________
totaal: 1388,85

Hier heb je dus 300 minuten & 300 smsjes voor + een 2-jarig abonnement. Als je het toestel los koopt ben je €762,- kwijt. Ik denk dat je voor het resterende bedrag een leuk sim-only abonnement vind. Bovendien zit je niet 2 jaar gekoppeld aan het toestel & abonnement.
 
Net ff me galaxy s geupgrade. Ding was al snel maar dit slaat echt alles hoe snel. Binnen 1 sec draait die al een youtube filmpje af:D.
 
Iedereen is positief over android:).

Vriend van me die helemaal Iphone gek was, en je geen fout ding erover mocht zeggen. Is nu ook om. Ze iphone 4 was stuk gegaan. Dus tijdje de desire geleend van vriend. Ding terug uit reparatie. En hij heeft hem meteen verkocht op marktplaats. En nu is die helemaal gek met ze desire HD.

Snap die hele hijsa van de iphone ook niet echt. Vooral die fanatieke aanhang ervan. Als je maar iets fouts zegt. Dan krijg je het meteen naar je kop. Maar wel telkens klagen over gebreken en dergelijke op hun telefoon. En als je zegt probeer eens een android based toestel. Schijnt dat van geen kant te deugen. Terwijl ik al 2 androids heb gehad. En gewoon uiterst postief erover ben. Maar mijn argumentatie schijnt nergens op slaan volgens diegene.

Zoals me galaxy, ding al 4 maanden in bezit. En nog nooit vast gelopen. Ik ben niet zozeer een ekte android fan ben. Maar het systeem werkt gewoon perfect. Maar die mensen hebben echt een plaat voor de kop. En lopen gewoon mee naar mijn gevoel met de rest.
 
Heb afgelopen jaar een htc hero gehad, heb nu een samsung galaxy S.
Wat een wereld van verschil zeg! Samsung galaxy S is echt superrr snel en gebruiksvriendelijk! Dat miste ik toch wel aan de hero, ben blij dat ik een andere heb.

Iemand belangstelling voor een htc hero btw? Heeft wat gebruikers sporen, maar verder prima in orde.
 
T is bij iphone vooral dat het OS gewoon gebruiksvriendelijk is volgens mij..
Ik had het ook hoor! apple was geweldig blablabla, vond android nog maar in kinderschoene staan enzo.
Plus dat het voor een hoop mensen een mode assoire is. Kijk mij eens een Iphone hebben! zelfde als het nu een beetje met een blackberry is.

Nu echter aan de desire HD en man man man wat een ding! Ik denk dat regeltjes gedoe enzo apple wel eens de kop kan kosten!
 
In wat voor dingen merk je dat het nieuwe Android fijner is dan een Apple vraag ik me af? Want blijkbaar zijn veel mensen er enthousiast over, dus ben ook wel benieuwd, maar het enige wat ik op mijn telefoon doe is bellen/sms/mailen/spelletje, en vraag me dus af wat jullie allemaal doen waardoor Android beter zou zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top