Centraal mobiele telefoon topic #9

  • Thread starter Thread starter Ttw
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Ik heb mijn N900 in een emmer water laten vallen:D Even kijken hoelang het nog duurt voor de HTC Desire HD uit komt. Ben wel benieuwd hoe Android voor mijn eigen gebruik bevalt anders koop ik weer een N900 en dan zet ik daar straks Meego op.
 
vanmiddag m'n legend gekregen, bevalt wel aardig tot nu toe, typen gaat ook steeds sneller en foutlozer :p
alles snel kunnen instellen en alles aan de praat gekregen :)
 
Surfen kan geloof ik wel, gebruik maken van de BIS niet (pushmail), geen idee of het extra kosten met zich mee gaat brengen.

Ow ok, ik dacht altijd dat heel internet niet werkte zonder bb abo.. Volgende week ga ik het toch laten omzetten wat me mail bijv. mis ik nu al. Ondertussen hou ik wel gewoon mn rekening online goed in de gaten.
 
Ik heb mijn N900 in een emmer water laten vallen:D Even kijken hoelang het nog duurt voor de HTC Desire HD uit komt. Ben wel benieuwd hoe Android voor mijn eigen gebruik bevalt anders koop ik weer een N900 en dan zet ik daar straks Meego op.

Hoor vaak dat een weekie in reist laten liggen altijd wondere doet! :7
 
Ik ben benieuwd wat de abonnementsprijzen voor de Iphone 4.0 worden bij Vodafone. :) T-mobile is absurd duur.

Maar wtf? over een aantal maanden komt er weer een nieuwe Iphone uit? Had dit ergens gelezen op inet.

BTW de Desire HD is te koop mensen!
Ik wacht zelf nog even af of de batterij duur het een dag zou uithouden!
Heb geen zin om na 15 uur men telefoon weer op te laden :r

Bron:
(http://tweakers.net/nieuws/70257/htc-desire-hd-uitgebracht-in-nederland.html)
 
Maar wtf? over een aantal maanden komt er weer een nieuwe Iphone uit? Had dit ergens gelezen op inet.

De geruchten zijn dat er jan-2011 de "iPhone 5" uit komt ivm de vele problemen met de antenne v/d iPhone 4. Ik denk dat ze die, net zoals alle andere iPhones, gewoon weer in juli uitbrengen..
 
Vraagje,

Ik heb nu een HI Online 20 + blackberry abo. Alleen is m'n Blackberry het aan het begeven.
Kan ik straks een andere telefoon (iphone/HTC) met dit abo gebruiken zonder extra kosten? Aangezien m'n abo nog een flinke tijd loopt.
 
Bel Hi en leg het verhaal uit (dat de BB stuk is en je een andere tel wil gebruiken)? Wellicht kunnen ze de databundel omzetten.
 
je hebt bij je abbo waarschijnlijk bb-internet voor 7.50.. als je het omzet naar gewoon internet betaal je de volle 10e. dus eerst ff testen of hij het zo doet!

wat is er BTW mis met de bb?
 
Zo ik heb mn iphone wegggedaan en nu een Desire HD icm 1 jarig vodafone abbo.. verkoopgeld iphone+personeelskorting kon ik dit met erg weinig bijleggen klaarspelen.. ik ben blij.. wat een ding :D.. ben nog niet uitgespeeld maar helaas beetje druk met verhuizen
 
weet er hier iemand een 'telefoonturk' te liggen in eindhoven?
het beeldscherm van mijn e75 heeft het begeven en die zou ik graag laten repareren.
 
Wie o wie kan mij wijzer maken.

ik heb momenteel een sony ericsson xperia x1.
Sinds afgelopen week als ik hem dan wil open schuiven krijg ik een scherm in 1 kleur. Ik zie niks meer van een programma of wat dan ook. Als ik hem dan weer terugschuif is het soms weg maar niet altijd. Als het scherm blijft hangen moet ik de batterij eruit halen en het toestel tot 3x toe opnieuw opstarten wil het verdwijnen.

ik heb het toestel in juli nog via de sony ericsson website geupdate.\

Wie kan mij vertellen hoe ik dit moet oplossen? of raden jullie aan naar een erkend servicepunt te gaan?
 
weet er hier iemand een 'telefoonturk' te liggen in eindhoven?
het beeldscherm van mijn e75 heeft het begeven en die zou ik graag laten repareren.

op de Hoogstraat zit volgens mijn zon toko..
net buiten de ring. weet zo niet hoe die heet..
 
weet er hier iemand een 'telefoonturk' te liggen in eindhoven?
het beeldscherm van mijn e75 heeft het begeven en die zou ik graag laten repareren.

Mijn glas van mijn SE Aino heeft het vannacht ook begeven.

heb een nieuw touchscreen/glas besteld op ebay, 35 euro. en het vervangen is allemaal makkelijk zelf te doen bij telefoons.

Heb even voor je gekeken, voor nog geen 10 euro heb je een nieuw lcd scherm voor je e75 op de mat liggen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top