Centraal mobiele telefoon topic #9

  • Thread starter Thread starter Ttw
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
geen touch, moet internet hebben. beetje zon blackberry achtig smarthphone geval ding.

omnia qwerty, e72, E5.

ja ga bezwaar maken. Ben het er absoluut niet mee eens. Anders dan neem k een 2e abbo want mn nokia geeft ook de geest. Ik moet en zal een HTC Desire hebben.

voorwaarden zijn voorwaarden vaak, maar succes met het aanvechten!

Woensdag trouwens de galaxy gehaald. En jezus wat een monster van een telefoon. De snelheid en scherm niet normaal meer. Dingetje is trouwens stuk lichter dan me hero terwijl flink stuk groter is.

vind het ding echt net iets té licht. lijkt wel een dummy/speelgoed.
 
@liane; wacht een maandje(mis 1,5/2) begin oktober gaat de desire HD in distributie.
Goeie opvolger voor je desire dunkt mij. Weet nie precies wanneer die in winkels ligt..
 
@ rickaaaaaaaaa

ik had eerst sim only 150 + internet voor 19 euro per maand
en nu bel, sms, web voor 21 euro per maand met een nokia e72
dan wacht ik niet langer, betaal ik 48 euro voor een e72
edit:
is 400mb internet veel per maand op een telefoon? (heb je dat snel?)
 
Op je mac kan je die update niet draaien :S

7. Kan ik Nokia Software Updater gebruiken om software op mijn Nokia toestel te updaten met een Mac onder OSX?
Neen. Enkel Microsoft Windows 2000 en XP worden ondersteund.
 
Ik heb ook een sim only van Vodafone

200 minuten voor 13 euro ong. dacht ik?
En dan 2 Blox erbij, 1 voor 1000 smsjes a 10,- en onbeperkt internet ook 10,- d8 ik.

Heb er voor 150,- een tijdje geleden een E75 bij gekocht (2ehands). Maar ben er niet echt kapot van. Ding is nu al terug naar Nokia omdat m'n beeldschermverlichting ermee nokte.
 
hmm die desire hd staat nu ook op HI.nl maar wil ik mijn contract verlengen, met een 1-jarig abbonoment met een htc legend, moet ik nog wel 170 euro lappen voor de telefoon. Beetje overdreven niet?
oja heb HI 25 ;o
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top