Centraal mobiele telefoon topic #9

  • Thread starter Thread starter Ttw
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Ik moest in eerste instantie ook 180 euro bij betalen. Tot dat ik ze zelf op belde en zei dat ik mijn abbonoment wou opzeggen :+
 
Ik kan ook een nieuwe foon uitzoeken, maar weet echt niet wat ik moet kiezen.

Heb nu een E52 en hou wel van zakelijk maar toch redelijk wat functies. Galaxy S etc moet ik teveel voor bijbetalen en daar heb ik ook geen zin in. Iemand een idee voor een goeie opvolger voor mijn E52? Nokia heeft niet veel op het moment of wel?

Nokia heeft qua hardware wel mooi spul, alleen Symbian S60 kan écht niet meer. Ik zou sowieso voor een Android toestel gaan. Is een Motorola Milestone niks? IMO de 'business' Android telefoon.
 
Mijn abonnement verloopt over 4 maandjes, op de vodafone site kan ik al een nieuw toestel uitzoeken als ik wil. Maar dat doe ik niet.

Ik wil namelijk een Iphone 4. Maar die hebben ze alleen bij t-mobile of niet ? Heb een beetje mijn twijfels bij t-mobile omdat ik ooit wel eens slechte dingen over ze hoor. Is het echt zo slecht ?

Ik was dan van plan een 2 jarig abonnement te nemen, 150 minuten, en dan 180 voor toestel bij betalen. Abonnement kost dan 30,- per maand. Meer dan 150 minuten heb ik niet nodig, vandaar dat ik geen 300 pak (dan is toestel gratis maar betaal je meer per maand, geloof iets van 45,- ofzo).

Iemand die mij wat meer kan vertellen over t-mobile ?
 
BelCompany verkoopt ze ook (met t-mobile i-abbo's).

verder hebben ze veel netwerk problemen gehad, maar zijn nu beetje opgelost volgens mij.. al ben ik nooit fan geweest van t-mobile.. gezeik vorig jaar ook met het niet kunnen zie nvan je belminuten voor maanden lang.
 
tmobile heb ik ook, her en der geen ontvangst.. al moet ik zeggen dan mn iphone 3g gewoon zelf ook niet geniaal ontvangst heeft.
 
Ok ja dat vje niet je belminuten kunt zien hebben ze bij vodafone ook wel eens last van. En dan vinden ze het nog gek ook dat je over je tegoed heen gaat...

Maar tot nu toe vind ik de klachten dus wel meevallen.
 
In het buitenland betaal je grof voor internetten maar sms'en is ook lekker aan de prijs, is whatsapp dan voordeliger ? Lijkt mij wel mitsje niet voor het verbinden betaald maar voor de verstuurde data ?

Gewoon je mobiele data uitzetten, meestal heb je in je hotel wel WIFI, dan is het dus gratis :)
 
ja de 3g is een 2g met mogelijkheid tot 3g (:D).

3gs is een stuk sneller.. 4g doet daar weer een stap bovenop.

alleen is de 4g niet zo mooi en is het scherm zo klein ..
 
Ik moest in eerste instantie ook 180 euro bij betalen. Tot dat ik ze zelf op belde en zei dat ik mijn abbonoment wou opzeggen :+

ghe dat moet ik binnenkort ook ff zien te regelen.
wil m'n HI abbo verlengen, 1-jarig HI 25 contract met htc legend. moet 180 bijbetalen voglens de site, vind het wel een btje overdreven ;o
 
Ik heb nu ook T-mobile met iPhone 4. Had eerst 3G, dus problemen met het netwerk was ik al van op de hoogte. Nu wou ik eerst ook naar vodafone of kpn, maar daar moet je volgens de verkoper bij de BC per minuut betalen, en bij T-mobile per seconde. Weet niet of iemand weet of dit echt waar is? Maar dat zou me volgens hem gigantisch veel schelen. Wist toen nog niet of het Nokia N8 of iPhone 4 werd.
 
Ik vind mn Hero toch wat langzaam de laatste tijd, iemand tips voor een Custom ROM? Het liefst 2.2, of is dat niet echt goed te draaien op een Hero. Er zijn namelijk zoveel aanbieders van Rom's dat ik er niet echt wijs uit wordt.
 
Ook even een vraagje. Ik mag ook een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn hi 30 abbo. Nu zat ik te kijken en 7 september is de nokia N8 uitgekomen. Moest daar alleen wel 150 euro voor bijlappen. Ik dacht dan wacht ik wel tot mijn abbo afloopt, kijk ik gister en is het ineens nog maar 40 euro. beetje veel 110 euro goedkoper in minder als een week ofniet? Heeft er verder nog iemand een reden om hem niet te nemen?
 
Ik heb nu ook T-mobile met iPhone 4. Had eerst 3G, dus problemen met het netwerk was ik al van op de hoogte. Nu wou ik eerst ook naar vodafone of kpn, maar daar moet je volgens de verkoper bij de BC per minuut betalen, en bij T-mobile per seconde. Weet niet of iemand weet of dit echt waar is? Maar dat zou me volgens hem gigantisch veel schelen. Wist toen nog niet of het Nokia N8 of iPhone 4 werd.

Dit heb ik van de week inderdaad ook gehoord bij het tv programma Radar. Mensen die een nieuw Vodafone abbo afsluiten gaan per minuut betalen. Mensen die al bij Vodafone zaten blijven per seconde betalen. Maar het kwam er op neer dat de gemiddelde ´nieuwe´ Vodafone gebruiker 60% meer gaat betalen. Mooi zaad dus.
 
Nokia heeft qua hardware wel mooi spul, alleen Symbian S60 kan écht niet meer. Ik zou sowieso voor een Android toestel gaan. Is een Motorola Milestone niks? IMO de 'business' Android telefoon.

Ja dat is precies het prob met die E52. Qua hardware relaxt, maar ik word echt krank van dat Symbian en de "unexpected errors" etc.

Tnx voor de tip. Aan Motorola had ik niet eens naar gekeken. Maar hoor veel goeds over Android idd en qua hardware zal het wel goed in elkaar zitten bij Motorola.

Blijf nog wel een btje huiverig voor touchscreen weer. Na mijn Qtek S200 avontuur een jaar of 3 terug toch weer snel overgestapt op de candybar-phones namelijk...
 
Ja dat is precies het prob met die E52. Qua hardware relaxt, maar ik word echt krank van dat Symbian en de "unexpected errors" etc.

Tnx voor de tip. Aan Motorola had ik niet eens naar gekeken. Maar hoor veel goeds over Android idd en qua hardware zal het wel goed in elkaar zitten bij Motorola.

Blijf nog wel een btje huiverig voor touchscreen weer. Na mijn Qtek S200 avontuur een jaar of 3 terug toch weer snel overgestapt op de candybar-phones namelijk...

Ik weet het, mijn E52 ligt ook in de la. Die Motorola schijnt een bizar goede bouwkwaliteit te hebben, ik heb uiteindelijk toch de Galaxy S gekozen vanwege de CPU en de upgrade naar Android 2.2 waar toen voor de Milestone nog geen sprake van was, schijnt er nu wel te komen.

Ik denk trouwens dat je een touchscreen toestel als een S200 drama ding :D echt niet kan vergelijken met de huidige generatie hoor...Het werkt echt relaxt.
 
is het btw mogenlijk eerder te verlengen bij t-mobile, bijvoorbeeld door te klagen of te dreigen met opzeggen ofzo :P..

ik wil wel de iphone4 ook maar mag in december pas verlengen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top