This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Abo kenners hier?

Ik moet ook maar eens aan een data abo. Geen idee wat je zo'n beetje verbruikt per maand met wat whatsappen/mailen/flitsmeister/nu.nl maar mijn oog viel op het volgende:
1 jarig Telfort sim only met 200 belminuten & 1GB data abo per maand. Eerste 3 maanden voor 13,90 en daarna voor 16,90. Snelheid is theoretisch 3.6 Mb/s, is dat wat?
Andere goede opties voor hetzelfde maandbedrag?

Zou ik ook graag willen weten. Abbo voor me Iphone is namelijk afgelopen en ding doet het nog prima.

*klikt voor de 2e keer dit venster weg na klaar te zijn met typen8P*
Nog een keertje dan...:+

1GB is echt ruim voldoende. Ik gebruik inclusief wifi nét de 1gb. Zonder wifi gebruik ik zo'n 250mb per maand. Ik zit toch redelijk vaak op internet/email en whatsapp schandalig veel.
Whatsapp verbruikt trouwens absurd weinig mb's.
Mijn 'netwerkgebruik': 13.600 verstuurde berichten = 40mb, 67.000 ontvangen berichten = 110mb. Dit is dan ook inclusief verstuurde/ontvangen foto's, filmpjes en geluidsopnames.

Schandalig trouwens dat ze 1000 smsjes 'onbeperkt' noemen, en ik gemiddeld per maand zo'n 2700 berichten via whatsapp stuur en 13500 ontvang:x8P

EDIT: Schrik er nu zelf ook van dus ben maar even gaan kijken hoe lang ik mijn telefoon nu echt heb. Maar dat is overmorgen precies 5 maanden, dus de gemiddelden kloppen:+

Last edited:
'Onbeperkt' smsen komt bij mijn abo (vodafone) neer op 3500 per maand.

Maar zit daar dik overheen qua whatsapp. Heb mn telefoon nu +/- een maand en heb, as we speak, 4960 berichten verstuurd

Daarom verlaat ik ook echt gelijk al die groepschats, 9 vd 10 x gaat t nergens over, en die telefoon maar trillen :+

mijn telefoon loopt altijd vast met die groepsgesprekken aangezien je dan ineens 20 berichten krijgt ofzo meteen verlaten die handel

Hier verwerkt mijn telefoon die berichten gewoon prima en heb trillen en geluid van groepsgesprekken gewoon uitstaan, anders is het inderdaad irritant en is je batterij zo leeg
Het gaat inderdaad nergens over, maar toch worden er af en toe dingen gezegd die ik niet zou willen missen, vooral dingen over opstap gaan enzo...

Whatsapp geeft ook een vertekend beeld qua het versturen van berichten. Een smsje stop je vol met info, zo beknopt mogelijk. Bij whatsapp druk je na 3 woorden op "sturen". Iig ik wel:+.

Was ook leuk toen de blackberry server eruit lag, lekker smsen en dan ook na 1 zin op "versturen" drukken

Ik denk, nou laat ik t-mobile is bellen over mijn iPhone 4S :W

Kunnen ze me niet meer vertellen dan:

"Meneer als u de telefoon heeft besteld op 8 November, dan duurt het ongeveer 2 tot 3 weken..."

Dat weet ik zelf ook wel kut Dus hopelijk aankomende week...

misschien dat iemand mij hier kan helpen, met google krijg ik het zo snel niet gevonden.

Mijn Qwerty toetsenbord van me HTC Desire Z heeft ineens sneltoetsen, als ik de s typ gaat ie naar me sms menu, de g naar me G-mail app...

Iemand een idee hoe je dit uitzet?

Interesseer me al jaren niet meer echt voor de laatste telefoons, maar moet nuw eer is verlengen, helaas

Kan via m'n werkgever een Vodafone Smart 200 abbo afsluiten, 1400 mb datalimiet, 200 belmimuten, onbeperkt nationaal sms, Iphone 4S 16GB, voor 41 per maand, en niks bijbetalen voor het toestel. Goede deal?

Status
Not open for further replies.