Ja dat kan je instellen, Je kan ook elke pagina dezelfde foto laten zien. Dat kan je instellen bij menu: achtergrond instellen. Daar staat het ergens tussen.
Iemand ervaring met Hotmail e-mail instellen op een HTC Desire S ?
Als ik op mijn iPhone het instel met exchange:
m.hotmail.com
gebruikersnaam
wachtwoord
SSL aan
Dan haalt ie alle mail op uit m'n postvak in. Gisteravond bij de buurman exact hetzelfde ingesteld en hij pakt alleen het allerlaatste mailtje wat ie ontvangen heeft.. de rest haalt ie niet op terwijl er 35 ongelezen op z'n minst moesten zijn. Iemand een idee?
Iemand ervaring met Hotmail e-mail instellen op een HTC Desire S ?
Als ik op mijn iPhone het instel met exchange:
m.hotmail.com
gebruikersnaam
wachtwoord
SSL aan
Dan haalt ie alle mail op uit m'n postvak in. Gisteravond bij de buurman exact hetzelfde ingesteld en hij pakt alleen het allerlaatste mailtje wat ie ontvangen heeft.. de rest haalt ie niet op terwijl er 35 ongelezen op z'n minst moesten zijn. Iemand een idee?
je móet de grootte van de inbox even omhoog gooien, bij mij laat ie ook maar 5-6 laatste berichten zien. Op mijn iPhone had ik mijn volledige inbox. Ik gebruik nu een htc desire hd
vraagje, ik heb een bb bold 9700. Maar wil deze graag verkopen. ik heb mijn email op deze telefoon ingesteld. Nu is mijn vraag hoe krijg ik deze er weer af voor de verkoop?
Ik ben vd week eindelijk overgestapt op Gmail, na tig jaar Hotmail.
Goed tevreden over, maar ik heb teveel shit nog om te zetten, dus gebruik ik ook die forward functie.
Ik vind 't echter maar irritant dat ik veel dingen dus nog dubbel binnen krijg op dit moment.
Blijft dat forwarding trouwens werken? Ik dacht iets te lezen dat dat 30 dagen werkt?
vraagje, ik heb een bb bold 9700. Maar wil deze graag verkopen. ik heb mijn email op deze telefoon ingesteld. Nu is mijn vraag hoe krijg ik deze er weer af voor de verkoop?
Gisteren avond T-Mobile gebeld en mijn iPhone 4S onverwachts daar besteld
Ze konden me een mooie deal bieden met het i300 abonnement dus uit eindelijk maar gedaan :W 4 Maanden gratis en maar 20euro voor de telefoon betalen :+
Wel 70euro voor vervroegd verlengen :W
Edit Weet iemand of een iPhone 4 Case ook op een 4S past of is dat net weer anders ?