Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Ik gebruik gewoon een app dr voor werkt echt ideaal, is gelinkt aan je myvodaphone account. Je kan je datalimiet+tegoed zien.

App naam is: belstand rood
voor Ios 5
 
Vandaag een nieuw abbo afgesloten bij KPN, via de afdeling opzeggingen :+ "Flinke" korting gekregen en via de medewerker een leuk en voordelig abbo gekregen. Hij wist wat trucjes toe te passen, waardoor mijn abbo nog redelijk goedkoop is. Ik had trouwens een abbo bij Hi.

Na wat overleg met hem ben ik voor de Samsung s2 gegaan ipv de iphone 4s... Verstandige keuze? Hiervoor had ik trouwens altijd Nokia telefoons, nu dus eens wat anders proberen.
 
Sowieso nooit een iphone voor mij, of ze moeten hem 10× steviger maken.
Filmpje gezien waarin ze een iphone 4 en een S2 van heuphoogste laten vallen:X
Iphone is meteen naar de klote terwijl de S2 vanaf hoofdhoogte zelfs niks mankeert. En mijn S2 stuitert elke zaterdag door de kroeg:D Ding is echt niet kapot te krijgen:7
 
Thanks, hij vertelde dat het front van een s2 veel goedkoper is ( mocht dit stuk gaan oid. ) Een s2 heeft een losse batterij, iphone zit dit geintegreerd? Als de batterij dan niet meer wil opladen, dan kun je gewoon een losse kopen. Bij een iphone moet je dan een nieuwe telefoon kopen.

Een s2 kun je overal docken, een iphone alleen bij Apple producten. en de s2 was gratis en de iphone moest ik 100eu bijbetalen :+ En dan was er volgens mij nog wel iets wat anders was...
 
Thanks, hij vertelde dat het front van een s2 veel goedkoper is ( mocht dit stuk gaan oid. ) Een s2 heeft een losse batterij, iphone zit dit geintegreerd? Als de batterij dan niet meer wil opladen, dan kun je gewoon een losse kopen. Bij een iphone moet je dan een nieuwe telefoon kopen.

Een s2 kun je overal docken, een iphone alleen bij Apple producten. en de s2 was gratis en de iphone moest ik 100eu bijbetalen :+ En dan was er volgens mij nog wel iets wat anders was...

Mag ik vragen bij welk abbo je deze s2 gratis kreeg met "fikse korting" ?!
ben ook van plan dit via de afdeling "opzeggingen" te regelen :eek:
 
Ik gebruik gewoon een app dr voor werkt echt ideaal, is gelinkt aan je myvodaphone account. Je kan je datalimiet+tegoed zien.

App naam is: belstand rood
voor Ios 5

Ah, thanks! (werkt ook op 4.3.x)

Ipv die schijtirritante, nooit werkende ING app, gebruik ik trouwens 'Saldo 2011' (alleen voor JB en je moet wel alsnog inloggen).
 
iemand enig idee hoe ik google calander kan syncen met outlook 64bit?
heb google calander sync geïnstalleerd, hij synct wel van google kalender naar m'n htc telefoon.
Maar dus nog niet van outlook naar google kalender...
Schijnt nogal problematisch te zijn met 64 bit, iemand een ideetje?
 
Mag ik vragen bij welk abbo je deze s2 gratis kreeg met "fikse korting" ?!
ben ook van plan dit via de afdeling "opzeggingen" te regelen :eek:


Fikse korting is misschien overdreven, maar alleen via deze afdeling kon ik extra korting krijgen. Dit kan niet via de afdeling verlengen of verlengen via internet.

KPN 650, normaal gezien 77,50pm. Eerste 9maanden 50% korting + een extra korting van 7,50... Wat neerkomt op 31,25pm Telefoon bij dit abbo is gratis, iphone 4s kost 99,95extra.
Na 3maanden kan ik mijn abbo gratis wijzigen, naar een veel goedkopere. Ik ga dan kiezen voor KPN 275, dit kost 42,50. Uiteraard gaat hier nog voor de komende 6maanden 50% korting en 7,50 extra korting af. Wat dus 13,75 is.
Na 9maanden gaat het terug naar 42,50 - 7,50extra korting. Dit is dan 35eu.


KPN kwam voor mij heel goed uit, omdat ik regelmatig in het buitenland zit, woon namelijk aan de grens BE/NL. En via KPN is bellen in buitenland goedkoper, dit gaat dan van mijn bundel af tegen gereduceerd tarief oid. Ik kom dus niet buiten mijn bundel, tenzij het natuurlijk allemaal op is.

Ik heb ook 250mb extra internetbundel erbij genomen, als ik boven mijn internetbundel kom kost dit mij éénmalig per maand 5euro. Als ik niet boven mijn internetbundel kom, dan moet ik die 5euro niet betalen.


Hoop dat ik het allemaal een beetje duidelijk heb omschreven :)
 
Ik verbruik inclusief wifi trouwens nét de 1000mb aan internet. Terwijl ik er toch veel gebruik van maak. heb elke maand zo'n 800mb over:X
 
s2 is binnen :W Is alleen wel irritant dat hij meteen al die standaard apps heeft geinstalleerd etc. Handleiding is iniedergeval matig...
 
Eerste abbo met internet, was gewent aan 400 belminuten en 100 sms..

Heb nu 350 minuten OF sms, en 700 MB..

Elke maand +/- 200 min over en 500 MB..

Veels te hoog abbo dus genomen, maarja, anders moet je weer 200 + bij tellen voor je telefoon.

En misschien dat het MB verbruik omhoog gaat naarmate je meer dingen download, etc!

Vind het alleen schijt irritant dat ik geen POKERIST op een BB kan zetten.

Of weet iemand toevallig hoe dit wel kan?
 
kan je op een galaxy s1 ook je achtergrond zo instellen dat hij niet mee gaat als je door gaat zegmaar. pas downloade ik een plaatje toen bleef die wel goed..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top