Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Gisteren avond T-Mobile gebeld en mijn iPhone 4S onverwachts daar besteld :)

Ze konden me een mooie deal bieden met het i300 abonnement dus uit eindelijk maar gedaan :W 4 Maanden gratis en maar 20euro voor de telefoon betalen :+

Wel 70euro voor vervroegd verlengen :W

Edit Weet iemand of een iPhone 4 Case ook op een 4S past of is dat net weer anders ?

Als je een case hebt die één opening heeft voor de knopjes aan de zijkant gaat het passen, heb je een case met knopjes voor volume dan passen die wel maar kan het zijn dat hij niet goed over de mute knop gaat omdat die wat lager zit bij de 4S

Nokia Lumia 800 besteld.. Ben benieuwd!

nokia-lumia-800.jpg

Ik heb vandaag die bumper van m'n iP4 afgehaald. Werd er helemaal temmes van, oa door oude type stekkers die niet passen.
Nu hopen dat wanneer 'ie valt, dat op de achterkant zal zijn. Die is vrij goedkoop. :P

Vind het besturingssysteem van windows wel cool, maar de nieuwe collectie van Nokia is eigenlijk best wel vercracked.. Die lumia is opzich wel tof

Die phone kan je ook in verbinding zetten met je Xbox / Live profiel geloof ik :)

Ik heb vandaag die bumper van m'n iP4 afgehaald. Werd er helemaal temmes van, oa door oude type stekkers die niet passen.
Nu hopen dat wanneer 'ie valt, dat op de achterkant zal zijn. Die is vrij goedkoop. :P

Ben All Risk verzekerd voor 10 euro per maand bij Pro Assist.

Erg goede ervaring mee. Mijn oude 3G was door midden gebroken, ze kwamen hem binnen 3 uur op halen en binnen 6 dagen een gloednieuwe + N95 Huurtelefoon wat me niks kosten.

Heb ik ook aan zitten denken, maar dan ben ik 240,- kwijt over 2 jaar en voor ong de helft van dat geld kan je voor- en achterkant (laten) vervangen.

Op eBay zijn die covers goedkoop, maar ik weet niet hoe de qualiteit is van die touchscreen en lcds.

Iemand die toevallig weet waar je van die kleine torkx-schroevendraaiers kan vinden? Om je telefoon te demonteren. Ik meen dat het Torkx 5 is.
Kan dat bij de Media Markt of bij een telefoonboer?

Status
Not open for further replies.
Back