Simyo is btw ook een leuke optie tot 21nov. Op KPN netwerk btw.
Daar kan je 250 minuten/smsjes + 1GB data download snelheid is 1 Mbps, de upload snelheid is 386 Kbps voor €15,94
Let wel op dat je je bundel dus niet meer mee kan nemen naar de volgende maand als ie niet op komt zowel bij Telfort als bij Simyo
Voordeel Simyo tov Telfort: bij Simyo kan je ook smsen uit je bundel.. bij Telfort betaal je dan zonder zo'n smsbundel te nemen. + 50 min/smsjes extra bij simyo. Internet is trager? of is dat weer die notatie? 1Mbps vs. 3.6 Mb/s
Heb nu de iPhone 4 gekregen van mn broer maar ik kom er niet echt uit in die appstore?
Als je een account aanmaakt vraagt die om een creditcard nummer, en die heb ik niet! Je kan ook zon code invullen van een kado bon, dus als ik nou zelf ff zo`n iTunes card koop en dat invul werkt dat zegmaar? Of is dat weer wat anders..?
Oké thx zal is even kijken, had tot dusver alleen met de telefoon geprobeerd, maar je kunt m ook gewoon via je pc opladen zonder cc maar gewoon met Rabo ideal oid? Want wil namelijk sowieso whatsapp, en die kost centjes