Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Hotmail, stop er eens mee.

Heb juist vorige week een hotmail.nl account aangemaakt... Wilde g-mail, maar elke interessante optie (bhorstman, bart.horstman, barthorstman, enz.) was al bezet :|

Schandalig trouwens dat ze 1000 smsjes 'onbeperkt' noemen, en ik gemiddeld per maand zo'n 2700 berichten via whatsapp stuur en 13500 ontvang:x8P

EDIT: Schrik er nu zelf ook van dus ben maar even gaan kijken hoe lang ik mijn telefoon nu echt heb. Maar dat is overmorgen precies 5 maanden, dus de gemiddelden kloppen:+

Best triest :D

"Meneer als u de telefoon heeft besteld op 8 November, dan duurt het ongeveer 2 tot 3 weken..."

Dat weet ik zelf ook wel kut :( Dus hopelijk aankomende week...

Dus je vraagt naar de bekende weg, en bent daarna boos omdat je niet het antwoord krijgt wat je wil horen?

Nee idd trager. 1 Mbps is wel traag hoor.

Vanaf 17dec zit ik 1 jaar bij Telfort @kpn netwerk, 1gb data, 25 smsjes en 200 belminuten eerste 3 maanden €14,85 en daarna €17,85, geen aansluitkosten en nummerbehoud. Geen slechte deal lijkt me :)

Heb hem nu 2 dagen gebruikt en vind het echt een heerlijke telefoon! :W :W

(Blackberry foto)
schermafbeelding2011112.png

Koop een hoesje bij de HEMA, heb ik zelf ook. 7eu en is echt prima! Wil t risico niet lopen dat die valt en gelijk naar de tyfus is:#

Ik heb hem bij een turk voor 4euro en werkt perfect :P Bij Saturn hing de zelfde alleen staat er een merk op die je toch nooit ziet :+

Eind deze week krijg ik m'n Bold 9900, ben benieuwd! Ik was erg goed te spreken over m'n 'oude' Bold 9000. Expres niet voor een 9700 en 9780 gegaan omdat die veel te klein waren.

Niet meer dan logisch toch? Iphone en bb zijn al langer dan 3 jaar op de markt, iedereen heeft max een 2 jaar contract. Dan ga je over op een smartphone, omdat iedereen gratis wil whatsapp'en.. Lopen ook genoeg met een HTC of samsung rond.

Dealextreme duurt wel LANG hoor. Laatste bestelling heeft er vlgs mij 1,5 maand over gedaan :P

Ik heb geen hoesje om mn iphone 4, ding is aardig bekrast, maarja boeiend, gebruiksobject. Dit weekend heb ik even met een Desire S en een Sensation geklooid en ik moet zeggen dat het echt 10x fijner vasthoudt. En Android doet IMO niks onder voor IOS. Helaas ben ik aan de keuze vd baas overgeleverd...

Ik heb 4 weken moeten wachten op 2 kabeltjes van 5euro...

Vind persoonlijk de 4S lekkerder in me hand dan de Galaxy S2.

iPhone 4(S) + hoesje :'(.

Vind het ook echt super lelijk staan :( maar ben er de eerste 4 maanden altijd heeeel zuinig op en dan gaat het hoesje er vanzelf weer af :+

Net even met dat Siri zitten spelen, is wel handig maar of ik het echt ga gebruiken...

Jammer dat de battery nog steeds snel leeg gaat van de iPhone 4S en volledig opladen duurt ook best lang...

---

Ben ook wel benieuwd naar de Nokia Lumia 800 :)

Nokia-Lumia-800-2.jpg

Status
Not open for further replies.
Back