Heb juist vorige week een hotmail.nl account aangemaakt... Wilde g-mail, maar elke interessante optie (bhorstman, bart.horstman, barthorstman, enz.) was al bezet :|
Schandalig trouwens dat ze 1000 smsjes 'onbeperkt' noemen, en ik gemiddeld per maand zo'n 2700 berichten via whatsapp stuur en 13500 ontvang:x8P
EDIT: Schrik er nu zelf ook van dus ben maar even gaan kijken hoe lang ik mijn telefoon nu echt heb. Maar dat is overmorgen precies 5 maanden, dus de gemiddelden kloppen:+
Vanaf 17dec zit ik 1 jaar bij Telfort @kpn netwerk, 1gb data, 25 smsjes en 200 belminuten eerste 3 maanden €14,85 en daarna €17,85, geen aansluitkosten en nummerbehoud. Geen slechte deal lijkt me
Eind deze week krijg ik m'n Bold 9900, ben benieuwd! Ik was erg goed te spreken over m'n 'oude' Bold 9000. Expres niet voor een 9700 en 9780 gegaan omdat die veel te klein waren.
Niet meer dan logisch toch? Iphone en bb zijn al langer dan 3 jaar op de markt, iedereen heeft max een 2 jaar contract. Dan ga je over op een smartphone, omdat iedereen gratis wil whatsapp'en.. Lopen ook genoeg met een HTC of samsung rond.
Dealextreme duurt wel LANG hoor. Laatste bestelling heeft er vlgs mij 1,5 maand over gedaan
Ik heb geen hoesje om mn iphone 4, ding is aardig bekrast, maarja boeiend, gebruiksobject. Dit weekend heb ik even met een Desire S en een Sensation geklooid en ik moet zeggen dat het echt 10x fijner vasthoudt. En Android doet IMO niks onder voor IOS. Helaas ben ik aan de keuze vd baas overgeleverd...