Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Ik heb nu een prima sim-only abbo. van Vodafone voor €20,- per maand en me iPhone 4 los gekocht in Amerika. Ik kan binnenkort verlengen, maar ik hou het lekker zo.
iPhone 5 wordt nog even te gek, en nu in de US alleen nog met abbo. te koop.
 
Is niks aan te doen, er zijn voor zover ik weet geen reparatie kits voor een iPad. Je zou nog kunnen kijken of het onder een verzekering (inboedel/opstal) valt. Of via de WA van een bekende.. Als de barst niet heel groot/aanwezig is kan je een screenprotector gebruiken dat het minder hinderlijk is overigens...

Laten maken kan wel door een externe partij overigens..

http://www.iphoneworld.nl/ipad-2-reparatie-tarieven
 
Ik heb nu een prima sim-only abbo. van Vodafone voor €20,- per maand en me iPhone 4 los gekocht in Amerika. Ik kan binnenkort verlengen, maar ik hou het lekker zo.
iPhone 5 wordt nog even te gek, en nu in de US alleen nog met abbo. te koop.

Wat zijn de specs van je abo?
 
Ik heb laatst m'n iPad laten vallen, gevolg een barst.. Iemand ervaring met reparatie? Tips tricks? :)

Is zelf te fixen. Gewoon op ebay onderdelen kopen en een goede tutorial volgen. Als je voorzichtig bent en je de tijd ervoor neemt is het goed te doen.
 
De vorige kregen ze niet aan de man door desinteresse vanuit de providers (klopt deze zin?)

Hij is wel te bestellen bij een Nederlandse site voor 400,- maar lees op meerdere fora dat ze rond de 250 te krijgen zijn vanuit china oid...

Het merk an sich is prima, aanral reacties van mensen die andere modellen er van hebben zijn zeer positief.

Denk dat die hoek van de aardbol in de gaten houden tegen de tijd dat mijn S2 aan vervanging toe is heel zo gek nog niet is.
 
Klinkt wel erg aantrekkelijk idd. + je hebt een telefoon waar niet half nederland mee loopt.
Die je poste op de vorige page zien er ook erg fraai uit
 
Volgens de reviews is het een prima ding. Het draait op Android gebaseerde software waar dus genoeg apps voor zijn. Specificaties doen helemaal niet veel onder voor een I5/S3.

Als dit nou eens doorbreekt in Europa dan worden de prijzen misschien eens normaal van de Apple / Samsung producten. :p
 
De vorige kregen ze niet aan de man door desinteresse vanuit de providers (klopt deze zin?)

Hij is wel te bestellen bij een Nederlandse site voor 400,- maar lees op meerdere fora dat ze rond de 250 te krijgen zijn vanuit china oid...

Het merk an sich is prima, aanral reacties van mensen die andere modellen er van hebben zijn zeer positief.

Denk dat die hoek van de aardbol in de gaten houden tegen de tijd dat mijn S2 aan vervanging toe is heel zo gek nog niet is.


Als je zo'n telefoon uit china besteld, hoe doe je dat dan met garantie wanneer je een slecht toestel hebt met eoa soft/hardware fout?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top