Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Mijn S2 geeft weer kuren...

Nu kan ik de gene die ik bel of mij belt niet horen...

Ik hoor wel het geluidje wat je altijd hoort als hij begint te bellen maar hoor m ook niet over gaan.

De andere kant kan mij wel gewoon horen.

Klinkt dit bekend voor iemand ?
 
Ik heb het wel eens gehad met andere telefoons. Toen had ik oordopjes erin gehad en dacht de telefoon dat ik nog steeds m'n headset erin had. Dus je microfoon werkt wel, maar je speaker niet :) Paar keer oordopjes erin/eruit was voor mij de oplossing. Heb zelf geen S2 dus weet niet of het ook iets anders kan zijn..
 
Weet iemand misschien binnen hoeveel dagen kan je een nieuwe abonnement nog laten ontbinden bij T-Mobile?
Ik kan alleen dit vinden in de algemene voorwaarden;

Wanneer een Overeenkomst langs elektronische weg (bij- voorbeeld via de Website of telefonisch) tot stand is gekomen en geen betrekking heeft op Content, heeft de Klant het
recht, zonder opgave van redenen, de Overeenkomst binnen zeven werkdagen te ontbinden, tenzij de Klant binnen zeven werkdagen gebruik is gaan maken van de Aansluiting. Voor een dergelijke ontbinding dient de Klant binnen zeven werkdagen contact op te nemen met de Klantenservice.

Maar ik heb het niet via de elektronische weg gedaan, zullen de voorwaarden dan veel verschillen?

Alvast bedankt :).

Binnen 48uur, ruilen van toestel gaat sowieso niet lukken ook al is hij nieuw en in de verpakking.

Iphone 5 release vandaag en binnekort in NL leverbaar! :W Ik ff ''blij'' dat ik bij de Phonehouse werk :P

(Blij tussen aanhalingstekens aangezien het een tijdelijke werkoplossing is ivm wegbezuinigd op mn vorige werk, maar het blijkt toch voordelen te hebben) :P
 
Ik heb mijn 3GS onderhand al meer dan 3 jaar, tijd voor vervanging dus. Blijf het veel geld vinden, maar het werkt heerlijk samen met OSX. Vooral in het filmpje ziet ie er toch wel erg fijn uit. Het enigste wat blijft knagen, ik doe alles op mijn iPad 1, dus een goedkoop telefoontje of mijn huidige zou ook voldoende zijn.
 
Pepijn, dan kan je mij vast wat advies geven op het gebied van abbo's...

Ik heb nu een S2 met 300 minuten en 1000 mb, en nog onbeperkt sms (omdat mn vriendin tot voor kort geen smartphone had). Ik ga de iPhone 5 los kopen en wil graag een sim only met 300 min en 1000 mb internet, 1 jarig. Wat zijn volgens jou goede opties, ik zit nu overigens bij Hi... Zakelijke is ivm met eigen bedrijf ook mogelijk..
 
iPhone 5 is een lachertje imo... Resolutie is niet bijzonder, connector veranderen is ook leuk voor de mensen wie al veel accessoires bezitten, design is er imo lelijker op geworden.
Plus puntje is dan weer TomTom ipv google maps en de snelle cpu (hoewel daar nog weinig over bekend is). Innovatie zit er niet echt in.... Had een beetje gehoopt dat er NFC op zou zitten, Apple is namelijk goed in doordrukken van standaarden -> makkelijk betalen met je mobieltje. Maar helaas.
 
Ik betwijfel of Samsung daadwerkelijk nu al een nieuw top model in de markt gaat zetten, dan snijden ze zichzelf een beetje in de vingers.
 
Krijg net een mail binnen voor de iPhone 5 van T-mobile, moet ik voor morgen reageren. Maar die prijzen zeg, wtf!! Ben een echte Apple gebruiker maar ga dit toch maar niet doen denk ik..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top