Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Gisteren de xperia s gekocht bij belcompany dat is ff een stukje sneller als die htc wildfire, die 12mp camera is ook wel een leuke optie, alleen jammer dat de batterij zo snel leeg is maar dat is tegenwoordig blijkbaar vaker.
 
Ik ga een tijdje na het buitenland en ben op zoek na een goedkope telefoon. Deze moet simlockvrij zijn, whatsapp op kunnen en wifi hebben. Wat raden jullie aan?
Zit namelijk nu met een iphone 4s met microsim en daar is moeilijk aan te komen in het buitenland en prepaid.
 
Ik ga een tijdje na het buitenland en ben op zoek na een goedkope telefoon. Deze moet simlockvrij zijn, whatsapp op kunnen en wifi hebben. Wat raden jullie aan?
Zit namelijk nu met een iphone 4s met microsim en daar is moeilijk aan te komen in het buitenland en prepaid.

Van een normale simkaart kan je etv ook heel makkelijk een microsim knippen he. Zo'n adaptertje kan je bij de gemiddelde telefoonturk wel halen. En anders kan je online wel tutorials printen. Tenzij je naar een iPhone-onvriendelijk bananenland gaat lijkt me dat het simpelst. Voor Kenia had ik gewoon een simpele blackberry meegenomen, die kunnen altijd wel Whatsapp meen ik.
 
Het is dat ik voor een huis aan het sparen ben...onee, gratis update! Pak je hem ook mee, Aad?

Mijn htc sensation is naar de donder denk ik, hij doet niks meer.
Eens kijken wat ik allemaal kan kopen voor in de tussentijd aangezien ik geen mobiel meer heb die een t-mobile simkaart kan hebben.
Die reparaties van tegenwoordig duren ook gemiddeld 5 weken.
 
Scheelde maar millimeters met de One S... Prijsverschil is er nauwelijks, en scherm is echt wel beter... Je moet idd wel met 2 handen werken, met 1 handje typen zoals een iPhone 3 kan je wel schudden, mede omdat hij echt licht is :P
 
Sinds 3/4 dagen krijg ik dit soort meldingen:

spam 2.png



En hij plaatst dan automatisch een snelkoppeling (T.V) van die spam.

Spam 1.png

Hoe kan dit? Is sinds ik een paar fun soundboards had die ik pas even had gebruikt. Kan het daarvan komen, dat een app die spam met zich meebrengt?
 
Daar zal het waarschijnlijk door komen. Ook een keer gehad na een app te downloaden. Misschien een domme vraag maar hoe maak je een screenshot met die S2 :p
 
Jah beide werkt! Sinds vorige update is iig die optie die ik noemde erbij gekomen. Was voorheen idd altijd homebutton en lock :)
 
Hey, ik heb een HTC Radar. Als hij werkt opzich een prima ding maar ik zit dus met een probleem:
Ik heb via zune (HTC Radar draait op Windows Phone 7) een update gedaan alleen halverwege die update liep zune vast en was ik dus genoodzaakt de boel af te sluiten en af te koppelen. Sinds die tijd start mijn telefoon niet meer op. Hij blijft hangen bij het witte scherm met de groene letters HTC. Ik heb al een hard reset gedaan alleen dat lost niks op. Wat zijn mijn verdere opties om deze telefoon weer werkend te krijgen?
 
Vandaag mn trouwe Blackberry vervangen door een S3... Was er een beetje huiverig voor ivm het geniale van BES. Maar tot nu toe lijkt het met Touchdown wel redelijk goed te gaan. Verder is het absoluut niet met elkaar te vergelijken die telefoons, werkt super die S3.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top