Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Had m'n iPhone 4s voor reparatie weggebracht. Oorspeaker had erg weinig volume. Had met 4 werkdagen een hagel nieuwe :)
 
Als het goed is 12 september presentatie iPhone 5, ben benieuwd. Die kan dan mooi mijn huidige S2 vervangen :W
 
Ben benieuwd wat het word, zal me niks verbazen als het ding alleen een hogere scherm resolutie heeft.
Snap niet dat mensen zich altijd nog laten naaien door Apple.

Gelukkig komt Nokia 5 september met haar nieuwe toestellen icm WP8, hopelijk dempt dat het gehype van de iPhone's een beetje.
 
Mijn vriendin heeft een abbo. afgesloten bij T-Mobile en daar konden ze alleen nog een zwarte Nokia Lumia 800 leveren,
maar ze wilt graag een blauwe, iemand die interesse heeft in een zwart toestel die nu een blauwe heeft, of ken je iemand etc. laat het me weten :).

Zwarte toestel is uiteraard helemaal nieuw.

NokiaLumia800Blue.jpg
 
Snap niet dat mensen zich altijd nog laten naaien door Apple.

Genaaid word je toch wel. Dan liever door een apparaat dat altijd werkt.
Mijn iPhone heeft me nog nooit in de steek gelaten. De Samsungs die ik hiervoor had.. Laat ik maar niet beginnen over de horrorverhalen over Blackberryies..
 
Is het geen optie om een blauw hoesje te kopen?
Ik heb een blauwe maar deze is al een half jaar oud (hoewel dat nauwelijks te zien is).

Zou persoonlijk niet snel een nieuw toestel voor een 2e hands ruilen...

Edit: Dnstal, wat bedoel je met "in de steek gelaten"? En Samsung is gewoon geen wereld kwaliteit, dat is algemeen bekend (zolang je er netjes mee om gaat is er overigens niks mis mee).
 
Edit: Dnstal, wat bedoel je met "in de steek gelaten"? En Samsung is gewoon geen wereld kwaliteit, dat is algemeen bekend (zolang je er netjes mee om gaat is er overigens niks mis mee).

Dat ie niet meer werkt. Heb een telefoon gehad dat ik na elk feestje af kon gooien voor reparatie omdat ie niks meer deed.
Ik wil gewoon goede kwaliteit. Die heb ik in mijn iphone gevonden :)
 
Is het geen optie om een blauw hoesje te kopen?
Ik heb een blauwe maar deze is al een half jaar oud (hoewel dat nauwelijks te zien is).

Jammer, maar hoesje geen optie nee. Hoesjes/ bumpers etc. sowieso -1000.

Btw. Samsung, mooi toestel, maar stylus nee...
 
True, maar dan is het overbodig om daar ruimte voor vrij te maken in het toestel.
Hij is dan ook wel erg groot.
 
Stylus is gewoon superhandig op zo'n toestel icm swype. Ik tik sneller dan op mn laptop met dat ding.
 
Jammer, maar hoesje geen optie nee. Hoesjes/ bumpers etc. sowieso -1000.

Wat is er mis met de originele Nokia hoesjes? Sluiten gewoon perfect aan op de telefoon en zie je niks van.
Als je een Lumia 800 zonder hoesje gebruikt is de spiegel aan de achterkant binnen 1 dag bekrast.
 
Wat is er mis met de originele Nokia hoesjes? Sluiten gewoon perfect aan op de telefoon en zie je niks van.
Als je een Lumia 800 zonder hoesje gebruikt is de spiegel aan de achterkant binnen 1 dag bekrast.

Ik vind hoesjes/ bumpers gewoon lelijk, ook al sluit het perfect aan, en ik heb ook zo een bumper voor de Nokia Lumia gezien, en je ziet het wel.
Maar het zit ook voor een deel in der hoofd natuurlijk, zeker omdat die bij de Belcompany wel gewoon nog leverbaar was in het blauw...
 
Weet iemand misschien binnen hoeveel dagen kan je een nieuwe abonnement nog laten ontbinden bij T-Mobile?
Ik kan alleen dit vinden in de algemene voorwaarden;

Wanneer een Overeenkomst langs elektronische weg (bij- voorbeeld via de Website of telefonisch) tot stand is gekomen en geen betrekking heeft op Content, heeft de Klant het
recht, zonder opgave van redenen, de Overeenkomst binnen zeven werkdagen te ontbinden, tenzij de Klant binnen zeven werkdagen gebruik is gaan maken van de Aansluiting. Voor een dergelijke ontbinding dient de Klant binnen zeven werkdagen contact op te nemen met de Klantenservice.

Maar ik heb het niet via de elektronische weg gedaan, zullen de voorwaarden dan veel verschillen?

Alvast bedankt :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top