Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Gv wat een bizarre prijzen. Volgens mij koop je hem los voor 650? 700?

Edit; 32GB los voor 790 euro. Ik wacht wel even tot me vader weer is naar de US gaat.
 
US moet je hem toch met abonnement afsluiten? Kameraad zit er namelijk nog even...
Ik ga hem denk ik ook maar los bestellen. Heb momenteel een erg goedkoop sim-only kaartje, en dan scheelt dat toch flink.
 
M'n bel sms web smart abo loopt begin oktober af.

Denk dat ik sim only bij Ben neem. Lekker goedkoop.

Iemand ervaring met de internetsnelheid bij Ben?
 
prijzen slaan helemaal nergens op hoor....

gvd 700 euro voor een telefoon, ik doe er niet meer aan mee....

Iphone 4S kost ook nog rustig 629 euro in de winkel dus zo gek vind ik de prijs niet.

Bij een iSmart 500 moet je nog €99,95 bijbetalen bij T-mobile

2 jaar geleden bij een vodafone 450 abbo betaalde ik 69 euro bij.

Ook die vind ik nog niet zo gek dan :)
 
prijzen slaan helemaal nergens op hoor....

gvd 700 euro voor een telefoon, ik doe er niet meer aan mee....

Denk er precies hetzelfde over. Met 64gb zelfs 899 eur!

Dan koop ik liever een Quaiffe differentieel voor me versnellingsbak daar heb ik meer plezier van en levenslange garantie :D.
 
Ik heb de S3 al een tijd, maar het scherm is me gewoon te groot. Dat vond ik al bij de S2. En dan lees je ook nog eens dat ze bij de S4 nog groter willen 8P.
 
Ik dacht eerst aan de Note, maar toen ik die in 't echt zag was dat echt niet meer normaal! :+
Da's godverdomme net een tablet man!
 
M'n bel sms web smart abo loopt begin oktober af.

Denk dat ik sim only bij Ben neem. Lekker goedkoop.

Iemand ervaring met de internetsnelheid bij Ben?

Ik heb een iPhone 4 met Ben, voornamelijk omdat het goedkoop en maandelijks opzegbaar is. Snelheid is prima, alleen het bereik is veel en veel slechter dan wat ik gewend was bij Vodafone.
 
Hmm, dat is dus balen. Heb vroeger ook wel een tijd T-mobile als provider gehad, en was toen prima bereik. Ben maakt gebruik van het T-mobile netwerk, dus zou goed moeten zijn.

Denk dat ik wel naar Ben ga. Mooi goedkoop.
 
heb nu Hi, imo beste netwerk... overal bereik, geen gezeik.... alleen jammer an lease gebeure nu.... T-mobile heb ik ook, en dat is gewoon kut.... krijg berichten veel later binnen, dan weer geen bereik...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top