Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Vandaag een Xperia P in de handen gehad... Hoe verhoud dit ding zich tot de high-end android toestellen?
Dacht namelijk dat Android tegenwoordig wel soepel liep op moderne toestellen, maar viel dat even tegen :X.
Zo moeilijk is het toch niet om een interface stotter vrij te krijgen?
 
Sony valt mij toch wat tegen met android telefoons. Weet niet of zij er ook een hele eigen skin overheen gooien? Daarnaast is een P een wat low range toestel, met Android 2.3. Verschil tussen 4.0/4.1 is behoorlijk groot.
 
Ik heb een Sony Ericsson Xperia Neo gehad en vond hem ook niet lekker werken. Dat lag volgens mij aan de skin die er door Sony overheen gegooid was. Nu heb ik een HTC en merk dat ik android veel soepeler vind draaien.
 
nouja moet zeggen dat ze sinds ze ericcson de deur uit gedaan hebben de toestellen er in ieder geval goed uitzien.. zodra de 4.0 /4.1 updates dr op komen krijg je veel specs voor een goeie prijs!
 
Ik vind geen updates.

Maar het kleine lampje tussen de frontcam en de sensor brandt continu rood. Ook bij vergrendeling.

Kom er nu in het donker achter. Is volgens mij ook de eerste keer.

How come?
 
Iemand die een leuke sim-only weet? Moet minimaal 1000mb internet hebben en 200 belminuten. Ik kom al snel op 30 euro of meer uit?
 
Ik wil ook een andere rom draaien, er kan zo veel troep van die tel af...

Thuis bijna crisis, ze wilde aan de iphone omdat haar s2 overleden was maar hij doet het weer.
 
Volgens mij huurt Tele2 capaciteit in bij T-Mobile. Telfort is praktisch KPN, dat is wel wat anders dan een virtuele operator spelen.
 
Volgens mij huurt Tele2 capaciteit in bij T-Mobile. Telfort is praktisch KPN, dat is wel wat anders dan een virtuele operator spelen.
Je hebt gelijk, het is inderdaad T-mobile netwerk, my bad. Dan beter Telfort dus.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top